کد خبر: 24766
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 تیر 1398 - 11:23   26 June 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مسابقات سنگ نوردی سالنی انتخابی استان بوشهر در رشته سرطناب در شهر برازجان برگزار و برترین های آن معرفی شدند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ این مسابقات در رده‌های سنی مختلف با شرکت ۳۳ ورزشکار پسر و ۳۵ ورزشکار دختر از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و جم دوم و سوم تیرماه جاری در تنها سالن اختصاصی سنگنوردی استان بوشهر در شهر برازجان برگزار شد.

در بخش پسران این رقابت ها رده سنی نونهالان (متولدین سال‌های ۹۱ و ۹۲)، کیان عبدالملکی از شهرستان جم، محمد ویسویی و محمد طاها عبدالهی هر دو از دشتستان اول تا سوم شدند.

رده سنی نونهالان (متولدین سال‌های ۸۹ و ۹۰)، محمد مهدی طهماسبی ازبوشهر، فرزام قلایی زاده و احمدرضا گرمسیری هر دو از دشتستان به مقام های نخست تا سوم رسیدند.

در رده سنی نوجوانان (متولدین سال‌های ۸۷ و ۸۸)، کسری هدایت، علیرضا جلالیان و علیرضا باقرزاده هر سه از دشتستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رده سنی نوجوانان (متولدین سال‌های ۸۵ و ۸۶)، محمد طاها زنگنه از شهرستان بوشهر، امیر حسین جمالی از شهرستان دشتستان و محمد حسین حسینی پور از شهرستان دشتستان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی نوجوانان (متولدین سال‌های ۸۳ و ۸۴)، نیما جمیری، متین محمدی و نصرالله شبانکاره هر سه از دشتستان اول تا سوم شدند.

بخش دختران رده سنی نونهالان (متولدین سال‌های ۹۱ و ۹۲)، چکامه ابراهیمی از گناوه، فاطمه بحرینی دشتستان و هستی نعیم زاده گناوه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان (متولدین سال‌های ۸۹ و ۹۰)، آیلین فرهمند، دینا راهپیما و کوثر بحرینی از دشتستان مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رده سنی نوجوانان (متولدین سال‌های ۸۷ و ۸۸)، یسنا زنگنه و رودابه گنجی هر دو از دشتستان و سارینا علیمی مطلق فرد از بوشهر اول تا سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان (متولدین سال‌های ۸۵ و ۸۶)، سما علیمی مطلق فرد از بوشهر، ساره حسینی پور دشتستان و ریحانه بهروزی گناوه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

رده سنی جوانان (متولدین سال‌های ۸۱ و ۸۲) نیز فاطمه قهرمانپور، فخرالملوک کوثری نژاد و فرشته پاپری هر سه از دشتستان رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و پرورش استعدادهای برتر و گزینش برترین‌ها برای تشکیل تیم منتخب استان بوشهر به منظور شرکت در مسابقات کشوری و سایر مسابقات است.






نظـــرات شمـــا