کد خبر: 24904
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 تیر 1398 - 23:40   8 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: هفته نخست از اولين دوره ليگ كراسفيت استان بوشهر در ٧ شهرستان به صورت همزمان برگزار شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ رئیس کمیته کراسفیت استان بوشهرافزود: در هفته نخست این رقابتها شاهد استقبال خوب ورزشکاران بودیم به طوری که 122 ورزشکار شامل 35 نفر در بوشهر، 24 نفر در برازجان، 11 نفر در گناوه، 9 نفر در دیر، 13 نفر در کنگان، 18 نفر در جم، 12 نفر در خورموج با هم به رقابت پرداختند.

آرش شریفی بیان کرد: اين مسابقات طي سه هفته و به جهت تعيين نفرات برتر براي رقابت‌هاي تيمي و انتخاب تيم استان جهت شركت در مسابقات كشوري انجام مي‌شود.

شریفی اضافه کرد: مرحله اول ليگ سه هفته اي هست كه به صورت انفرادي در هر شهرستان برگزار می شود و مرحله دوم نفرات برتر هر شهرستان در قالب تيم شهرستان خواهند بود و بعد به صورت تيمي مسابقات شهرستانها به صورت متمرکز در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در پايان هم نفرات برتر براي تيم استان جهت اعزام به مسابقات كشوري انتخاب خواهند شد.

حسین بکا دبیر کمیته کراسفیت استان بوشهر هم با قدردانی از ورزشکاران و عوامل برگزاری مسابقات هفته نخست گفت: اقدامات لازم برای برگزاری منظم این مسابقات در هفته های باقی مانده انجام شده و مراحل بعدی مسابقات هم طبق برنامه زمان بندی انجام خواهد شد.

بکاء اظهار داشت: خوشحالیم که با حضور ورزشکاران هم استانی توانستیم نخستین دوره مسابقات لیگ کراسفیت استان را برگزار کنیم و در سالهای آتی هم شاهد این مسابقات با حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران خواهیم بود

  

  






نظـــرات شمـــا