کد خبر: 25156
تاریخ انتشار: جمعه 25 مرداد 1398 - 15:30   16 August 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تیم ستارگان دشتستان در نخستین هفته لیگ برتر هندبال مقابل مهمان باتجربه خود ذوب آهن اصفهان با یک امتیاز اختلاف شکست خورد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سی و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر هندبال امروز آغاز شد و  تیم ستارگان دشتستان که امسال توانسته در این مسابقات حضور یابد، در نخستین دیدار خود  از ساعت ۱۷ امروز در سالن امام خمینی برازجان مقابل مهمان خود ذوب آهن اصفهان به میدان رفت.

 این دیدار در نیمه نخست با نتیجه  ۱۸ بر ۱۶ به نفع ستارگان پایان یافت، اما در نهایت ذوب آهنی‌ها با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ پیروز میدان شدند.

در حالی که این دیدار در ثانیه‌های آخر با نتیجه تساوی ۳۰ به ۳۰ دنبال می‌شد، تیم ذوب آهن عنوان کرد بازیکن اخراجی تیم ستارگان پیش از دو دقیقه به زمین آمده که ناظر داوری این اعتراض را پذیرفت و با توجه به قوانین هندبال ذوب آهنی‌ها صاحب یک پنالتی شدند و توانستند آن را گل کنند تا بازی به نفع آن‌ها تمام شود.

در این دیدار، محمدجواد ساعدی و مصطفی پاک عقيده قضاوت کردند و حیدرپور و آذرحزين ناظران داوری بودند.

دیدار ستارگان دشتستان و ذوب آهن به طور مستقیم از شبکه‌ ورزش و شبکه استانی سیمای بوشهر پخش شد.

یک قسمت از سکوی تماشاگران به بانوان اختصاص یافته بود و خانمهای علاقمند ورزش تیم دشتستان را تشویق نمودند .

 

لیگ برتر هندبال با حضور ۱۱ تیم برگزار می‌شود.

زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ طبس، سربداران سبزوار و ستارگان دشتستان در گروه الف و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خاییز دهدشت، مس کرمان، نفت و گاز گچساران و خیبر اراک در گروه «ب» این رقابت‌ها حضور دارند.

 

نتایج هفته اول:

در بازیهای انجام شده فولاد مبارکه سپاهان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد ۲۷بر ۱۱ خیبر اراک را از پیش رو برداشته و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست یابد. همچنین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در دیدار پایاپای و نزدیک در سالن هندبال شهر سبزوار موفق شد نماینده این شهر سربداران سبزوار را ۲۵ بر ۲۲ از پیش رو بردارد. نتایج سایر بازیها به شرح زیر هست .
ستارگان دشتستان ۳۰ ذوب آهن اصفهان۳۱
نفت و گاز گچساران ۲۲ فراز بام خاییز دهدشت ۲۲

              






نظـــرات شمـــا