کد خبر: 45663
تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آبان 1399 - 23:10   10 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

نشست هم اندیشی رئیس و نائب رئیس هیات والیبال استان با مدیر و معاون اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی هیات والیبال استان بوشهر: نشست هم اندیشی رئیس و نائب رئیس هیات والیبال استان با مدیر و معاون اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر به منظور دیدار و عرض تبریک بمناسبت روز ملی کیفیت و ترسیم برنامه های پیش رو برای ورزش والیبال در این سازمان انجام گرفت.

دکتر بهره مند، مدیر کل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی بوشهر در ابتدای سخنان خود در این نشست از تلاش رئیس و همه کادر جوان و متخصص جدید هیئت والیبال استان قدردانی کرد و گفت: مایه مباهات است که هیئت و تمامی مسئولان و کارگزاران نظام به سازمان ملی استاندارد ایران و وظایف آن اعتماد و اعتقاد دارند.

دکتربهره مند با بیان اینکه یکی از اهداف این اداره، بتوانیم با همکاری این هیئت بعد از تمام شدن این ویروس منحوس کارکنان را به ورزش زیبای والیبال باتشکیل یک تیم پیشکسوتان استاندار جهت سلامتی کارکنان تشویق کند.

وی افزود که هر کمکی درتوان مجموعه این اداره باشد برای پیشبرد والیبال این استان وجوانان ورزشکار بوشهری دریغ نخواهد کرد.

 

درادامه این دیدار بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان ضمن تشکر از آن اداره کل، خواستار ایجاد تفاهم نامه ای در جهت گسترش و رشد ورزش پرطرفدار والیبال شد و با وجود پتانسیل بسیار بالایی که آن اداره در ارتباط با بخش خصوصی از جمله شرکت های تولیدی و بازرگانان و تجار اقتصادی دارد کمک ها و حمایت های خود را به سمت و سوی این ورزش جذاب هدایت کنند.

 

در پایان این مراسم لوحِ یادبودی از طرف هیات والیبال استان تقدیمِ مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گردید.

    






نظـــرات شمـــا