کد خبر: 46893
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آذر 1399 - 18:08   15 December 2020
ارسال به دوستان
الف الف

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد بوشهر دلایل استعفای خود را عنوان کرد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ میثم خرمایی‌پور، رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دلایل استعفا از ریاست این هیئت اظهار داشت: متاسفانه به خاطر فشارهایی که به بنده و مدیران استان از تهران وارد شد، مجبور شدم از سمت خودم استعفا بدهم. حدود یک سال مقاومت کردم، ولی در نهایت استعفا دادم. مخالفت‌هایی که با رئیس فدراسیون در خصوص تخلفاتش داشتم و گزارش سازمان بازرسی کل کشور باعث این فشارها شد. یکسری از این تخلفات مربوط به استان بوشهر بود. پول‌هایی که از ما گرفته بودند و پس نداده بودند به همراه جعل امضای بازیکنان ما از این دلایل آن بود.

 

وی افزود: رئیس فدراسیون از من خواست که از او حمایت کنم، ولی قبول نکردم و گفتم تا زمانی که دادگاه تکلیف شما را مشخص نکرده، هیچ حمایتی انجام نمی‌دهم. وی از طریق برخی افراد که نمی‌دانم چه کسانی هستند، مدیران استان را تحت فشار قرار داد و نامه عزل من را زدند. خیلی مقاومت شد که این اتفاق نیفتد، اما متاسفانه امروز به ناچار مجبور شدم استعفا بدهم و دلایل آن را نیز در نامه ذکر کردم.

 

رئیس مستعفی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا فشارهایی بر سایر هیئت‌ها مبنی بر استعفا وجود دارد، گفت: به غیر از هیئت استان بوشهر، عده‌ای دیگر نیز تحت فشار هستند. دلیل نمی‌شود که همه نظر موافق داشته باشند و برخی افراد نظر مخالف دارند. افراد باید تحمل کنند و نظرات مخالفان را هم بشنود. هیئت‌های دیگر هم با او مخالف هستند و رئیس فدراسیون سعی می‌کند که همه آنها را با یک شیوه ناجوانمردانه از میدان به در کند و در آینده رای مثبت دادگاه را بگیرد و همچنان رئیس فدراسیون باقی بماند.

  






نظـــرات شمـــا