کد خبر: 4714
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1396 - 20:00   4 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: برد خونه به خونه را به کادرفنی و بالخصوص هواداران پرشور این تیم تبریک عرض میکنم.

به گزارش ورزش بوشهر؛ دلگرم سرمربی ایرانجوان بوشهر بعد از باخت تیمش مقابل خونه به خونه در جمع خبرنگاران گفت: از نتیجه و بازی تیم راضی نیستیم. به شخصه انتظارات بیشتری از بازیکنان تیم داشتم. و انتظار بازی بهتر و عملکرد بهتری داشتم. اما به هر دلیل ممکن ارائه نشد. به بازیکنان هم گفتنم اگر سطح عملکردشان بهبود نیابد قاعدتا لیست خروجی ما بسیار زیاد خواهد بود. و ما روی می آوریم به جوانهای تیممان به لیست امید و جوانان، مگر اینکه این بچه ها به خودشان بیایند.

 

وی افزود: استراتژی من این بود که مسابقات را تا نیم فصل پیش ببریم و در آنجا با توجه به عملکردی که بازیکنان تیم از خودشان ارائه می دهند. تصمیمات جدیدی در خصوص جذب و یا خروج بازیکنان می گیریم. اما با این فوتبالی که من دیدم شاید خیلی زودتر اقدام به این کار کنیم. شاید نتوانیم بازیکنی جذب کنیم اما چشممان را بر روی بعضی از بازیکنان خواهیم بست.

 

دلگرم یادآور شد: ایرانجوان تیم ریشه داری است و هواداران بسیار زیادی دارد و آنها به عشق ایرانجوان زندگی می کنند. واقعیت این است که این تیم در حد شور و نشاط هواداران نیست. و بچه ها نمی توانند این شور و نشاط را به هواداران انتقال دهند. مگر اینکه تغییرات وسیعی در عملکردشان بوجود آورند.

 

سرمربی ایرانجوان در خاتمه گفت: بحث دیگر من در مورد مسئولین باشگاه ایرانجوان می باشد کما اینکه مدیران محترم باشگاه به تنهائی هزینه های این تیم را بر دوش گرفته و هیچ گونه کمکی از سوی نهادهای دولتی به این باشگاه باقدمت نشده است. اما برخی از بازیکنان خود را مستحق می دانند وقولهایی که به آنها داده شده عملی نشده است. ولی تمامی این مسائل مزید بر علت نمی شود که ما عملکرد ضعیفی در زمین فوتبال داشته باشیم. کما اینکه این مشکلات در اکثر تیمهای مملکت ما وجود دارد.






نظـــرات شمـــا