کد خبر: 74825
تاریخ انتشار: شنبه 23 مهر 1401 - 11:00   15 October 2022
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ رئیس هیات جودو و دفاع شخصی استان بوشهر گفت: استان بوشهر برای اولين بار طی روزهای ۲ و ۳ و ۴ آذر ماه سال جاری میزبان مسابقات قهرمانی جودو جوانان کشور وانتخابی تیم ملی خواهد بود.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی هیات جودو و دفاع شخصی استان بوشهر یاسر جمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به درخواست استان و با نظر مساعد ریاست محترم فدارسیون برای اولین بار ما ، طی روزهای ۲ و ۳ و ۴ آذر ماه میزبان مسابقات جودو جوانان کشور خواهیم بود.

 

همچنین افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته این پیکارها در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲ آذر ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه با سوت داوران قضاوت کننده بر روی تاتمی استارت خواهد خورد.

 

 رئیس هیات جودو و دفاع شخصی استان بوشهر تصریح کرد: ۳۲ تیم در این مسابقات شرکت خواهند کرد. تیم استان بوشهر برای حضوری شایسته در خور نام استان، از سه ماه قبل در اردوهای آمادگی شهرهای تهران مشهد کرج گرگان به سر می‌برد. و تمرینات آماده سازی خود را طبق برنامه پیگیری می کند.

 

یاسر جمالی خاطرنشان کرد:‌ در این رقابت ها جودو کاران شرکت کننده در هشت وزن ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰+ با یکدیگر دیدار و برای تصاحب عناوین برتر به رقابت خواهند پرداخت.

    






نظـــرات شمـــا