کد خبر: 74828
تاریخ انتشار: شنبه 23 مهر 1401 - 12:15   15 October 2022
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ در حاشیه مسابقات تکواندو منطقه 5 خردسالان کشور با حضور مسئولین کشوری ، استانی و هیات تکواندو استان بوشهر، مراسم تجلیل از روسای اسبق هیات تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، آئین تجلیل از روسای اسبق هیات تکواندو استان صبح روز پنجشنبه 21 مهرماه در محل سالن در سالن دو هزار نفری بوشهر برگزار شد.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ، رییس هیات تکواندو استان ، اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر ، مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان بوشهر و جمعی از مسئولان هیات در آئین تجلیل از روسای اسبق هیات تکواندو استان بوشهر حضور داشتند.

 

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این آئین با اشاره به اهمیت حوزه ورزش اظهار داشت؛ رکن اساسی و اصلی سلامت در هر جامعه ای ورزش است و بها دادن به امر ورزش اهمیت دادن به سلامت افراد آن جامعه است.

 

وی ادامه داد؛ نوع و سبک زندگی امروزی افراد جامعه و کم تحرکی یکی از معضلاتی است که در کنار دیگر آسیب های اجتماعی همچون بیکاری، فقر و به ویژه سالمندی که کم کم گریبان کشور ما را گرفته سلامت افراد را مورد تهدید جدی قرار داده است و اگر از بحث ورزش غفلت کنیم به نوعی ظلم به این حوزه محسوب می شود.

 

عباس دراهکی سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر نیز در ادامه افرود؛ اگر بخواهیم در زمینه اهداف سلامت اجتماعی افراد و به تحرک واداشتن مردم تنها یک نهاد خاص را مسئول بدانیم باید اذعان کرد که این بحث از توان اداره کل ورزش و جوانان خارج است و باید همه نهادها و ادارات مختلف هرکدام تا اندازه ای در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.

 

دراهکی تاکید کرد؛ متاسفانه چه در نهاد خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه و چه در بخش های بزرگ تر ورزش را به عنوان اولویت اول قرار نداده و مسائل دیگری همچون تحصیل و درآمد در اولویت نخست آنها قرار گرفته است و در این حوزه باید با تعامل نهادهای مرتبط مانند آموزش و پرورش امر ورزش و شناسایی استعدادها در میان خانواده ها نهادینه شود.

 

گفتنی است؛ در پایان نیز از محمد امیدفر، مهدی کاشانیان، فریدون حیدری و رضا کشتکار روسای اسبق هیات تکواندو استان بوشهر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

          






نظـــرات شمـــا