کد خبر: 87251
تاریخ انتشار: شنبه 28 مرداد 1402 - 16:40   19 August 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: اعضا تیم دراگون‌بوت سکان اعتراض خود به مسئولین را نشان دادند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ اعضای تیم دراگون بوت سکان بوشهر که در مسابقات جهانی قایقرانی به نایب قهرمانی دست یافتند، در برگشت به بوشهر مدال خود را به ورزشکاران و عموم مردم به غیر از مسئولان تقدیم کردند.

 

تیم بوشهر با اختلاف یک صدم ثانیه به مقام دومی بخش دراگون بوت این مسابقات رسید. ضمن اینکه تیم انزلی که چند بانوی بوشهری هم در آن حضور داشتند، موفق به قهرمانی در بخش زنان شدند.

 

شانزدهمین دوره مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان در شهر پاتایا تایلند با حضور 47 کشور و مشارکت 4 هزار ورزشکار برگزار شد، از این رو نایب قهرمانی سکان بوشهر در این رقابت ها قابل توجه می باشد. 

 

شایان ذکر است چند ورزشکار هموطن نیز در ترکیب تیم سکان حضور داشته، ضمن اینکه سجاد غریبی و هادی دریایی به عنوان مربی و کمک مربی این تیم بوشهری بودند.

  

اما ورزشکاران بوشهری در بازگشت به زادگاه شان با در دست گرفتن بنر اعتراضی، کمک لطفی مسئولان را نسبت به ورزشکاران یادآور شدند.

 

در این بنر که از طرف ورزشکاران رشته قایقرانی می باشد، آمده: «کسب مدال های طلا و نقره جام جهانی تایلند در رشته دارگون بوت را به شما جامعه ورزشی و عموم مردم به غیر از مسئولان تبریک عرض می نماییم.»

 

رشته دراگون بوت شامل 20 پارو زن، یک سکان دار و یک طبل زن می باشد و از این رو تعداد شرکت کنندگان در آن قابل توجه است. برهمین اساس گفته می شود هزینه اعزام تیم سکان بوشهر و قایق آنان به مسابقات جهانی بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون تومان شده که ظاهرا تنها 100 میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش و جوانان کمک شده و هیچ مجموعه دیگری به کمک این تیم نیامد و انها با هزینه شخصی راهی مسابقات شده و درخشیدند.






نظـــرات شمـــا