کد خبر: 93248
تاریخ انتشار: پنج شنبه 13 مهر 1402 - 20:14   5 October 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت : تیم هیات تکواندو استان بوشهر قهرمان مسابقات خردسالان کشوری منطقه پنج کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش "ورزش بوشهر" به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، سید جلال سید مردانی افزود: دومین دوره مسابقات تکواندو منطقه ای خردسالان کشور (منطقه پنج) به میزبانی شهرستان بروجن در بخش پسران ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

وی عنوان کرد : ۱۲۰ ورزشکار از استان های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، اصفهان و بوشهر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

 

 سید مردانی گفت : تیم منتخب استان بوشهر در پایان با ۳ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به مقام قهرمانی دست یافت و استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

 

رییس هیات تکواندو استان بوشهر خاطر نشان کرد : حسین زارمحمدی در در وزن سوم، کیارش گلستانی در وزن ششم و محمد مظفری در وزن هفتم طلایی‌های استان بوشهر بودند، عارف نصاری در وزن اول و علیرضا حسینی در وزن پنجم به مدال نقره رسیدند.

 

وی عنوان کرد : همچنین کسرا عسکری در وزن دوم ، ابولفضل صفاریان وزن چهارم ، محمد طاها لطفی وزن هشتم و امیرمهدی ثابت در وزن دهم مدال برنز تصاحب کردند.

 

هدایت تیم بر عهده اساتید بابک نوذری ملی پوش سابق بوشهری به عنوان سرمربی، امید خنسیر ، صادق گودرزی و سعید همایی به عنوان مربیان تیم و عباس صدری به عنوان سرپرست بود.

      






نظـــرات شمـــا