کد خبر: 93250
تاریخ انتشار: شنبه 15 مهر 1402 - 20:14   7 October 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمرست اداره کل ورزش و جوانان از علت مسدودی حساب جاری این اداره را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بیش از سه ماه است ستاد اجرایی فرمان امام حسابهای جاری اداره کل ورزش و جوانان را مسدود کرده است. ماجرای حقوقی که باعث شده بسیاری از کارهای و فعالیتهای ورزشی استان مختل و یا به سختی انجام شود.

 

ورزشگاهی که بیش از چند دهه در اختیار جامعه ورزش بوده است و بیش از ده ها رشته را پشتیبانی میکند حالا با شکایت ستاد اجرایی فرمان امام بعد از چند دهه مالکیت جامعه ی ورزش استان بهانه ای برای اختلال در فعالیتهای ورزشی استان شده است هرچند با وجود سختی ها و محدودیتهای فراوانی که این موضوع ایجاد کرده با تدبیر مدیریت ورزش استان فعالیتهای ورزشی و اعزام ورزشکاران ولو به سختی در حال انجام است.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این باره توضیح داد: این ورزشگاه بعنوان تنها مجموعه منسجم ‌ورزشی با دارا بودن چندین فضای ورزشی از پیش از سال ۱۳۳۸ در اختیار ورزش استان بوده و چند نسل از قهرمانان ورزشی را در خود پروریده است.

 

یاسر جمالی با اشاره به ماجرای اخیر مسدودی حساب این اداره کل افزود: سال ۱۳۹۲ ستاد اجرایی فرمان امام در اقدامی یک طرفه دعوی، تحت عنوان ملک مجهول المالک در دادگاه اصل ۴۹ قانون اساسی مطرح نمود ودر دوران مدیران اسبق حکم قطعی قضایی مالکیت رادریافت کرده است وشکستن حکم صرفا درید اختیار رییس قوه قصاییه می باشد علی رغم اینکه در تمام این سال‌ها این مجموعه مورد استفاده ی ورزشکاران و هویت آن برای عموم محرز بوده است. 

 

وی ادامه داد: برای ملکی که مالکان آن جامعه ی ورزش استان هستند و این مالکیت اظهر من الشمس است طرح این دعوی و انسداد حساب در پی آن موجبات اختلال در بسیاری از فعالیتهای ورزشی در برهه ی زمانی که به لحاظ تقویم ورزشی حساس و مهم است شده و نه تنها فعالیتهای مرتبط با این مجموعه که با مسدود کردن حساب جاری اداره کل ورزش و جوانان بیش از سه ماه در بسیاری از فعالیتهای مرتبط با ورزش استان سختی و محدودیت ایجاد کرده است. هرچند اجازه نداده ایم فعالیتها‌ کاملا متوقف شوند و به هر نحوی بوده است در مسابقات شرکت کرده و جریان را مدیریت کرده ایم.

 

اظهارات مهم یاسر جمالی در حالی بیان‌ میشود که از سوی این اداره کل، بیشترین تلاش‌ها و رای زنی ها در راستای ایجاد تفاهم برای حل موضوع انجام شده است.

 

جامعه ورزش استان انتظار دارد افراد و دستگاه های متولی به ویژه دکتر مهرانگیز مقام ارشد قضایی استان چون همیشه مدبرانه به موضوع ورود کرده و در حالی که فصل برگزاری مسابقات ورزشی، میزبانی ها و اعزام های ورزشی است این ماجرا را به نفع مردم و جامعه ی بزرگ ورزش استان حل و فصل نماید






نظـــرات شمـــا