کد خبر: 99279
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:30   28 February 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مجموعه رسانه ورزش بوشه. با نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی رسانه ورزش بوشهر؛ امروز چهارشنبه مورخ ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ خانواده بزرگ رسانه ورزش بوشهر با نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان، حضرت آیت‌الله حسینی بوشهر در دفتر ایشان همراه با جامعه ورزش و پیشکسوتان دیدار کردند.

 

در این مراسم، حسن غریبی مدیر رسانه ورزش اظهار داشت: ما یک مجموعه ی در راستای برگزاری کارهای خیرخواهانه ۱۷ سال است که تاسیس کردیم، که شامل ورزش نویسان، عکاسان ورزشی و پیشکسوتان فوتبال می باشند.

 

وی بیان کرد: تاکنون در مناسبت های مختلف رسانه ورزش کارهای ماندگاری در سطح استان و کشور برگزار کرده است از جمله( تجلیل از خانواده شهداء و جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان و چهره های شاخص فوتبال استان و برگزاری تورنمنت های مختلف پیرامون َشهداء و غیره) و اخیرا هم در کشور عراق و در شهر کربلا در تورنمنت چهار جانبه ی مسابقات فوتبال بزرگداشت یاد و خاطره، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در این مسابقات شرکت کردیم که تیم رسانه ورزش بوشهر به نمایندگی کشورمان ایران توانست مقام دوم را کسب نماید.

 

غریبی پیرامون عدم حمایت پتروشیمی ها، پایانه های نفتی خارگ، پارس جنوبی جم از ورزش استان انتظار است رایزنی هایی صورت بگیرد.

 

وی افزود: باشگاه بزرگ و بازیکن ساز ایران جوان چشم انتظار حمایت مسئولین استانی است ،باشگاهی که چندین فوتبالیست ممتاز به تیم های ملی تحویل داده است.

      






نظـــرات شمـــا