کد خبر: 13781
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 تیر 1397 - 14:00   2 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر:‌ بهروزیانفرد طی پیامی روز جهانی خبرنگاران ورزشی را به جامعه ی ورزشی نویسان و خبرنگاران ورزشی استان بوشهر تبریک گفت.

 
به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۴ پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر این روز را در پیامی به جامعه ی خبرنگاران ورزشی استان تبریک گفت. در این پیام آمده است:
 
بسمه تعالی
ورزش همواره به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، تمرین عدالت و تقویت ارزشهای والای انسانی در جامعه بشری یاد شده است. و در این میان روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی در گسترش این مفاهیم والا، نقش ارزنده و جایگاه والایی دارند.
ضمن تشکر از مدیر مسئولان،سردبیران،خبرنگاران ، عکاسان و گزارشگران ورزشی و گویندگان ، مجریان و تهیه کنندگان برنامه های ورزشی استان که در جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و کمک به شادابی و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در استان شبانه روز در تلاشند، دوم جولای روز جهانی خبرنگاران ورزشی را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند خواستاریم.





نظـــرات شمـــا