کد خبر: 19758
تاریخ انتشار: جمعه 25 آبان 1397 - 12:20   16 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در دومین ماه پائیز هیأت فوتبال آبستن اتفاقات و حواشی جالبی بوده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛محمد نجفی و مجموعه تحت مدیریتش در هیأت فوتبال استان بوشهر آبان ماه پر جنب و جوش و پر مخاطره ای را پشت سر می گذارند که اتفاقات ریز و درشتی که نقاط مثبت و منفی در آن موج می زند برای این هیأت رخ داده است.

 

چند وقت پیش تعدادی از کارشناسان مجله جهان فوتبال به بوشهر سفر کرده و دیداری با محمد نجفی رئیس هیأت فوتبال بوشهر داشتند. خبر می رسد این سفر در جهت بررسی عملکرد نجفی در دوران ریاستش در فوتبال بوشهر بوده است. این مجله هر ساله 50 مدیر برتر را انتخاب می کند و عملکرد محمد نجفی زیر ذره بین این مجموعه قرار گرفته است. تا نام رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر نیز جزء کاندیدهای این مجله قرار بگیرد.

 

مجید اصلانی دبیر هیات فوتبال بوشهر مدتی به نشانه قهر در این هیأت حاضر نمی شد و حتی وی را همیشه در کنار زمین می دیدیم دیگر حضور نداشت تا اینکه دیدیم چند روزی می باشد که اصلانی دوباره برگشته است. و فعالیت خود را از سر گرفته است.

 

در ادامه قهر و ناراحتی ها در هیأت فوتبال بوشهر پرویز عبدی پور مسئول برگزاری مسابقات هیأت فوتبال بوشهر که آچار فرانسه این هیأت نیز می باشد قهر کرده است قهری که پیش بینی نیز طی مدت کوتاهی به صلح انجامد اما خبر می رسد که عبدی پور عطای کار را به لقایش داده و استعفای خود را تقدیم محمد نجفی رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر کرده است. باید دید واکنش آقای رئیس به این استعفا چه خواهد بود.

 

محمد نجفی طی نامه ای به رئیس هیأت فوتبال دشتستان که رونوشت آن به فرمانداری نیز ارسال شده است خواهان مشخص شدن وضعیت پرسپولیس برازجان نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته دوم کشور شده است. نامه ای که خیلی به مزاج فوتبال دوستان دشتستانی خوش نیامده است و منجر شده که اختلافات گذشته دوباره سر باز کند.

 

خبر دیگر اینکه در دوران ریاست علی آزاده فرد بر مَسند کمیته آموزش هیأت فوتبال استان بوشهر یه دوره کلاس مربیگری مشترک A  و B ایران زیر نظر این هیأت برگزار شده است  و حتی گواهی موقتی نیز از سوی این کمیته و هیأت صادر شده است اما گویا برخی از کسانی که در این کلاس شرکت کرده بودند دچار مشکل شده اند و در حالی که به فدراسیون مراجعه کرده بودند جهت مجوز نشستن بر روی نیمکت اما فدراسیون اعلام نموده است که مدرک آنها را قبول ندارد و نتوانسته اند روی نیمکت مربیگری بنشینند.

 

این هیات با گرفتن نمره 91 از 100 به عنوان نخستین هیات فوتبال در کشور موفق به گرفتن گواهی های ایزو 9001 و ایزو 1004 از آکادمی 'رلیانس' فرانسه شد. گواهی ایزو 9001 مربوط به مدیریت کیفیت در خدمات بیس و پایه در سیستم های استاندارد و گواهی ایزو 1004 گواهی رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع است. البته افزون بر این چهار گواهی دیگر نیز برای مجموعه فوتبال استان بوشهر صادر شد که شامل گواهی سازمان هدفمند و خلاق، گواهی مدیر خلاق برای رئیس و مدیر روابط عمومی هیات فوتبال است.

 

برخی از خبرنگاران با مراجعه به این هیدت خواستار کارت خبرنگاری خود شدند اما با این جواب روبرو شدند که فقط تعدادی از کارتها صادر شده است و سازمان لیگ مابقی را هنوز ارسال نکرده است . وقتی که دلیل آنرا جویا شدند با این جواب مواجه شدند که مدارک از سوی هیأت فوتبال طی دو مرحله ارسال شده است. این در حالیست که کم کم داریم به نیم فصل مسابقات کشوری نزدیک می شویم.انتظار می رود هیأت فوتبال با جدید بیشتری به این موضوع اهمیت دهد.

 

با آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان بوشهر تعدادی از تیم‌ها به دلیل بدهی نتوانستند از بازیکنان جذب شده خود استفاده کنند. اما خبر می رسد در دیدار سپاهان بوشهر و پرسپولیس نوین برازجان در حالی که ناظر بازی قاطعانه اجازه استفاده از بازیکنان جدید را نداده بود اما در بین دو نیمه مدیر پرسپولیس برازجان با دادن تعهد باعث شد که پرسپولیسی ها بتوانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند. حرکتی که منجر به اعتراض شدید مسیگر سرمربی سپاهان بوشهر شد. مسیگر: نگاه هیات فوتبال به تیم‌ها متفاوت است 

 

محمد نجفی رئیس هیأت فوتبال که همه از خط مشی سیاسی وی خبر دارند در مراسم بیستمین سال فعالیت هفته نامه نصیر (هفته نامه ای اصلاح طلب) شرکت کرده است. و در جمع سیاسیون اصلاح طلب نیز نشسته بود. بنظر می رسد این حرکت نجفی در جهت تعامل بیشتر می باشد. گفتنی است همچنان انتخابات هیأت فوتبال روی هواست. شاید این حرکت نجفی بی ارتباط با این موضوع نباشد.

 






نظـــرات شمـــا