کد خبر: 23268
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اسفند 1397 - 18:40   18 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: پیام عامری دیلم با شکست منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قهرمان جام حذفی فوتسال استان بوشهر شد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسابقات فوتسال جام حذفی استان با شرکت چهار تیم از هفته گذشته ۲۰ اسفند ماه جاری با انجام دو دیدار بصورت تک حذفی برگزار شد. در دیدار اول تیم منطقه ویژه اقتصادی با تیم ماهان برازجان دیدار کرد و تیم ماهان حذف شد و تیم پیام عامری  دیلم با تیم تلاش جم دیدار کرد و تیم  تلاش جم نیز حذف شد.

دو تیم پیام عامری دیلم و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به فینال مسابقات جام حذفی استان راه یافتند. دیدار فینال روز یکشنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه جاری در ساعت ۱۵ بعد از ظهر در سالن سپاه امام صادق و با حضور محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان.، علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی ایران،  بهرام سعیدی رییس کمیته فوتسال استان، مدیران باشگاه های بهمن برازجان، و گاز جم که در رده سنی نوجوانان مقام اول تا سوم کسب کرده بودند وجمعی از تماشاگران مشتاق رشته فوتسال برگزار گردید .

دیلمی ها در دیداری  جذاب و تماشاگر پسند  موفق شدند با نتیجه پر گل  چهار بر یک پیروز میدان شوند، و جام قهرمانی به همراه جام اخلاق مسابقات را بالای سر ببرد.

در  خاتمه، جام های قهرمانی و جام اخلاق به تیم های قهرمان و  ودوم متطقه ویژه اقتصادی بوشهر و تیم های رده سنی نوجوانان استان اهدا گردید.

محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری جام حذفی و دیگر جام فوتسال استان که بخوبی برگزار شده بود گفت: بنده به عنوان متولی ورزش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان، این نوید را به شما میدهم که تلاش می کنیم تا برای مسابقات جام حذفی فوتسال کشور دو تیم به مسابقات اعزام کنیم.

وی در پایان ضمن تبریک عید سال به تمامی ملت شهید پرور کشور و استان بوشهر بیان داشت:  امیدواریم سال ۹۷ که را پشت سر می گذاریم توانسته باشیم گام های موثر در ورزش، خصوصا این سه رشته پر طرفدار فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در جهت سطح ارتقاع.، دانش افزایی، آموزش و تغییر در مسیر برای رشد و اعتلا ی ورزش هر چند کوچک را برداشته باشیم.

 

عکس و گزارش : نعمت امین نژاد






نظـــرات شمـــا