کد خبر: 26518
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 آذر 1398 - 12:32   11 December 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سجاد مشایخ کاپیتان و گلزن ایرانجوان در دیدار مقابل حفاری اهواز که با گلش باعث شد ایرانجوان از شکست خانگی فرار کند، اظهار داشت:

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سجاد مشایخ مدافع میانی و کاپیتان باتجریه ایرانجوان بوشهر در خصوص تساوی این تیم مقابل ملی حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگار "ورزش بوشهر" گفت: بازی خوبی مقابل ملی حفاری اهواز انجام دادیم. ولی متأسفانه سه امتیازی که می خواستیم را نتوانستیم بدست بیاوریم. در این دیدار کمی کارمان گره خورد و اول بازی هم تا حدودی بی تمرکز بودیم و روی همین اصل گل دریافت کردیم. که با تلاش بچه ها موقعیت های خوبی را بدست آوردیم که متأسفانه از دست رفت مثل ضربه پنالتی که به تیرک خورد.

 

وی در ادامه افزود: موقعیتهایی که داشتیم، می توانستیم برنده بازی باشیم. ما چهار بخت خوب برای گلزنی داشتیم که متأسفانه توپ ها به گل ننشست. باور کنید روز ، روز ما نبود. در این دیدار دروازه بانمان (احمد مهرابی) خوب کار کرد. خط دفاع هم خوب بود. در چند صحنه تمرکز لازم را از دست دادیم و در ضد حمله ها بی مهابا جلو می رفتیم ولی در کل خط دفاعی عملکرد خوبی داشت. خط هافبک هم بخاطر استرس گل یک مقدار با عجله کار می کردند و توپ را از دست می دادند. بچه ها زحمت کشیدند ولی به قول معروف کمی تمرکزشان را از دست داده بودند. خط حمله نیز خوب تلاش کرد. آنها هم چند موقعیت را بدست آوردند که با بدشانسی توپ ها به درون دروازه ملی حفاری نرفت!

 

کاپیتان ایرانجوان یادآور شد: تماشاگران ایرانجوان بی نظیر هستند. آنها در سرما و گرما ما را یاری می دهند و ما از آنها انرژی مثبت می گیریم. آنها همیشه به ما لطف داشته اند. خداییش در این دیدار هم تا آخرین لحظه کم نگذاشتند و با تشویق های خود ما را با روحیه تر می کردند. همین مهم باعث شد در دقایق پایانی گل مساوی را به ثمر برسانیم. امیدوارم با این گل توانسته باشیم ذره ای از محبت های آنها را جبران کرده باشیم.

 

مشایخ در خصوص داوری گفت: این دیدار صحنه ی بحث برانگیزی نداشت. البته هر داوری اشتباه می کند ولی در کل قضاوت این بازی خوب بود و سوت ها و تصمیمات داور تأثیر منفی بر روند بازی نداشت.

 

مدافع ایرانجوان ادامه داد: عمده ترین علت اینکه نتوانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم این بود که ما بازی را خوب شروع نکردیم. و همانطور که عرض کردم مقداری تمرکز نداشتیم. گلی هم که دریافت کردیم استرس ما را بیشتر کرد. این هم بدلیل این بود که نمی خواستیم از صدر جدول دور بمانیم.

 

وی در خصوص گلزنی در این دیدار گفت: گل زدن برای ایرانجوان افتخار است. بخاطر گلی که زدم (البته زحمت همه بچه ها بود) و مردم خوشحال شدند من هم خوشحال شدم و احساس خوبی دارم. ولی حیف که بازی را نبردیم. باز هم خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم و ما را در رتبه دوم جدول نگه داشت. انشالله در هفته آینده در شهر بابک تلافی می کنیم و با یک پیروزی خوب کام همه را شیرین خواهیم کرد.

 

مشایخ در ادامه افزود: در تیم ما همه خوب هستند. نمی شود گفت که چه کسی بهترین بود. همه تلاش خودشان را کردند. یک وقتهایی برای خیلی از بازیکن ها، بازی نمی گیره و آن روز، روزشان نیست. در تیم ما همه زحمت خودشان را کشیدند. کادرفنی ما در هر بازی برنامه خاصی دارد. و با یک اندیشه خوب به مصاف حریفا می رویم.

 

کاپیتان ایرانجوان در خاتمه گفت: از مسئولین شهر، شورای شهر و شهرداری تمنا دارم، بودجه ای که قرار بود به ما داده شود را هر چه زودتر تزریق کنند. اگر پرداخت این مبلغ دچار مشمول زمان شود، اثرش را از دست خواهد داد. ما حالا به این پول نیاز داریم، ما الان در شرایط سخت مالی قرار داریم. انشالله با تزریق این مبلغ از لحاظ روحی و روانی بهتر خواهیم شد. چون نیم فصل دوم شرایط به مراتب سخت تر می شود و ما بایستی با آرامش خاطر به مصاف حریفان برویم.

 

گفتگو: مهدی صالحی زاده






نظـــرات شمـــا