کد خبر: 41204
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 تیر 1399 - 21:45   19 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ باشگاه شاهین شهرداری بوشهر که این روزهای برای ماندن در لیگ برتر تمام تلاشش را به کار گرفته، با نامه یک بدهی 15 میلیاردی روبرو شده است.

به گزارش "ورزش بوشهر"، این فهرست بلندبالای بدهی‌ها که به تازگی مسئولان باشگاه شاهین بوشهر در شهرداری با آن مواجه شده اند، مربوط به سه فصل حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر طی سال های 1388 تا 1391 است؛ جایی که شاهینی ها انبوهی از بدهی به جا گذاشتند و البته در پایان به لیگ یک سقوط کردند.

 

این نامه حالا و پس از نزدیک به یک دهه به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ارسال شده تا نسبت به پرداخت بدهی ها اقدام شود.

 

اما در پاسخ به این نامه، مسئولان شاهین شهرداری بوشهر هم با فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت مکاتبه کرده اند و به آنها گفته اند که این بدهی ها مربوط به "شاهین بوشهر" و زمان مالکیت نعمتی در باشگاه است و ارتباطی به "باشگاه شاهین شهرداری بوشهر" ندارد.

  

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از سال 1394 و پس از منحل شدن باشگاه شاهین بوشهر و تعلیقی که از سوی فیفا به این باشگاه تحمیل شد، افتتاح شده و مردم بوشهر هم اگرچه این تیم را همان تیم می دانند ولی به نظر می رسد بررسی قانونی این دو باشگاه را از هم مجزا می کند و با این وصف بدهی های باشگاه شاهین بوشهر نیز به پای شاهین شهرداری بوشهر نوشته نخواهد شد. 

 

مجموع بدهی هایی که در این فهرست به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ارسال شده است، به شرح زیر است: 

 

* 6 میلیارد تومان بدهی به بازیکنان و مربیان ایرانی سابق شاهین بوشهر نظیر اکبرمیثاقیان، جلال بشرزاده و ...

 

* نزدیک به 4 میلیارد تومان بدهی به رستوران‌ها، هتل‌ها، مغازه‌های بوشهر، دفاتر هواپیمایی و .. 

 

*همینطور نزدیک به 5 میلیارد بدهی به بازیکنان خارجی تیم نظیر ایوان پتروویچ و لک‌چیرا، لوسانو والنته، اوباساندی، اوچه و ....

 

گفتنی است مسئولان شهرداری بوشهر در سال 1394 با مبلغ 450 میلیون امتیاز یک تیم دسته دومی را خریداری کردند و در فاصله سه ساله از لیگ دو به لیگ یک و سپس لیگ برتر راه پیدا کردند.

 

شاهین شهرداری بوشهر این روزها البته شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با کسب 17 امتیاز از 24 بازی در رتبه انتهایی جدول 16 تیمی مسابقات قرار گرفته است.






نظـــرات شمـــا