کد خبر: 50261
تاریخ انتشار: جمعه 8 اسفند 1399 - 20:10   26 February 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ ثامن دشتستان قهرمان مسابقات فوتسال امیدهای استان و برنده فینال کاملا برازجانی این مسابقات شد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ مسابقات فوتسال رده امید استان بوشهر که از تاریخ ششم اسفند ماه به میزبانی شهر جم و بصورت مجتمعی در دو گروه سه تیمی آغاز شده بود, در نهایت عصر جمعه هشتم اسفندماه پس از سه روز مسابقات فشرده,  قهرمان خود را شناخت و تیم ثامن دشتستان بر بلندای این مسابقات قرار گرفت.

 

این دوره از مسابقات  در دو گروه سه تیمی برگزار گردید, که  پایان چهار تیم به مرحله نیمه پایانی مسابقات دست پیدا نمودند. 

در دیدار اول نیمه نهایی تیم افق دشتستان توانست تیم آزادی زیارت را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و به عنوان چهره اول فینال شناخته شود.

در دیدار دوم و یک جدال نفس گیر دو تیم ماهان دشتستان و ثامن دشتستان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند و در ضربات پنالتی این تیم ثامن بود که بهتر عمل کرد و توانست حریف خود را با نتیجه 8 بر 7 شکست دهد و دومین تیم فینالیست هم شناخته شود.

در دیدار رده بندی تیم ماهان دشتستان  توانست آزادی زیارت را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد.

در دیدار فینال این مسابقات که یک فینال تمام برازجانی بود, دو تیم ثامن و افق به مصاف هم رفتند که تیم ثامن موفق شد تیم خوب افق را با یک گل شکست دهد و بر جام قهرمانی بوسه بزند.

در پایان بازی اهدا کاپ قهرمانی به تیم قهرمان و توزیع مدال  صورت گرفت و به تیم های افق دشتستان و ماهان دشتستان کاپ عنوان نایب قهرمانی و سومی اهدا شد.

 

گزارش و عکس: کریم زنگنه

                    






نظـــرات شمـــا