کد خبر: 50401
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 فروردین 1400 - 23:50   6 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ رئیس هیات فوتبال استان بوشهر خواستار برگزاری دیدار دو تیم شاهین بندر عامری شهرستان تنگستان با پرسپولیس تهران در جام حذفی در ورزشگاه شهدای اهرم شد.

  

به گزارش ورزش بوشهر ، امیرحسین محتشم شامگاه روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت : تیم فوتبال شاهین بندرعامری شهرستان تنگستان یکی از نمایندگان خوب استان بوشهر در لیگ فوتبال دسته دوم کشور است که توانسته با کمترین هزینه ها و امکانات فوتبالی خوبی را به نمایش گذارد.

 

وی افزود: شاهین بندر عامری تنگستان تنها تیمی از لیگ دو فوتبال کشور است که موفق شده به جمع تیم های برتر کشور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بپیوندد.

 

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: در این مرحله و بر اساس قرعه کشی انجام شده ، تیم فوتبال شاهین بندر عامری شهرستان تنگستان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.

 

محتشم ادامه داد: از انجا که ورزشگاه شهدای اهرم برای میزبانی تیم فوتبال شاهین بندر عامری در لیگ دسته دو کشور مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته ، به دنبال این هستیم که دیدار این تیم در جام حذفی در همین ورزشگاه انجام شود.

 

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: البته نیاز است مشکل نور این ورزشگاه در کنار یک سری گرفتارهای هر چند جزیی رفع شود تا اهرم مرکز شهرستان تنگستان بتواند میزبان خوبی برای رقابت های جام حذفی کشور باشد.

 

وی ادامه داد: از مسئولان شهرستان تنگستان درخواست داریم که با رفع مختصر عیب های ورزشگاه شهدای اهرم، زمینه برگزاری مناسب دیدار دو تیم شاهین بندر عامری شهرستان تنگستان و پرسپولیس تهران از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور در این شهرستان راا فراهم سازند.






نظـــرات شمـــا