کد خبر: 111352
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 خرداد 1403 - 09:20   18 June 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رسانه ورزش بوشهر در روز عید، عیدی بزرگی به ورزش استان بوشهر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ورزش بوشهر: در روز عید سعید قربان آئین تجلیل از ۱۱ پیشکسوت ورزش استان بوشهر توسط رسانه ورزش بوشهر و با همکاری بیمه پارسیان بوشهر(کمال صالح‌احمدی) در سالن کانون پرورش فکری کودکان بوشهر برگزار شد.

 

مراسم تجلیل با حضور یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان، عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهرستان بوشهر و دکتر نرگس صداقت رئیس اسناد ملی و کتابخانه ملی استان، جمعی از مسوولان ورزش استان و شهرستان و بزرگان ورزش استان و با حضور گرم خانواده‌های تجلیل شوندگان و تماشاگران و کلیه ورزشکاران رسانه ورزش با شور شوق فراوانی برگزار شد. 

 

در ابتدا عالی‌نژاد عضو محترم رسانه ورزش بوشهر برای دقایقی به صحبت پرداختند و ضمن تشکر از حسن غریبی بنیانگذار رسانه ورزش، به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مجموعه رسانه ورزش بوشهر طی هفده سال اشاراتی کردند.

 

در ادامه دکتر یاسر جمالی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر هم به ایراد سخنانی پرداختند و با اعلام اینکه وظیفه ماست که از پیشکسوتان تجلیل کنیم اما مجموعه خوب رسانه ورزش بوشهر این بار را از روی دوش ما برداشته است و به خوبی و زیبایی زحمات بزرگان ورزش استان را ارج می‌گذارد و سردمدار امور فرهنگی در ورزش استان می‌باشد.

 

در این آئین با شکوه رسانه ورزش از سید علی بکاء، عباس گشویی، سعید درویشی، حمید سعادتیان، عبدالباقی صداقت، حسین منفرد، ماشاالله شمسی، محمدرضا محمدی، خورشید تل‌اشکی، یاسر جمالی و ندا عبدالله‌زاده ضمن پخش کلیپی از سخنان هر یک از این بزرگان، طی مراسمی باشکوه و زیبا همراه با تندیس از چهره خود پیشکسوتان، لوح تقدیر و لوح تندیس تیم ایرانجوان و یک عدد تیشرت ورزشی به هر کدام تقدیر و تجلیل گردید، که مورد تشویق مدعوین حاضر در سالن قرار گرفتند.

 

همچنین در این مراسم از لباس جدید رسانه ورزش بوشهر در سال ۱۴۰۳ رونمایی بعمل آمد. 

 

در ادامه این مراسم ماندگار، خیام خوانی توسط خواننده بوشهری، امین فیروزپور بهمراه دو تن از اعضا گروه‌ش برگزار گردید.

 

در پایان نیز به رسم یادبود عکس جمعی به یادگار ثبت شد.






نظـــرات شمـــا