کد خبر: 112333
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 تیر 1403 - 21:46   30 June 2024
ارسال به دوستان
الف الف

هفته نوزدهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور در گروه سوم

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاگردان نظرزاده بشدت بدنبال رسیدن به صدر جدول هستند، در این هفته قرمزپوشان بوشهری میزبان تیم فانوس بدست کشاورز دزفول بودند.

قرمزپوشان بوشهری بازی را طوفانی شروع کردند و چندین موقعیت خوب خلق کردند اما با بی دقتی یکی پس از دیگری از دست دادند، تیم مهمان که مشخصا فقط برای نباختن به بوشهر آمده بود با دفاع پرتعداد در یک سوم خط دفاعی خود کار را برای ايران‌جوان سخت کرده بود. هر چه از زمان بازی می‌گذشت عطش قرمزها برای رسیدن به گل بیشتر می‌شد اما نمی‌توانستند به هدف خود برسند، نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم باز هم شاگردان نظرزاده بودند که سوار بر بازی بودند اما عجولانه و با بی دقتی توپ آخر را به گل تبدیل نمی‌کردند. تا اینکه در میانه نیمه دوم حمید نوری از ایران‌جوان و یک بازیکن هم از کشاورز دزفول اخراج شدند، بعد از این اتفاق نظرزاده چند تعویض پشت سر هم انجام داد و با تغییر تاکتیکی که انجام داد بالاخره در اواخر بازی قفل دروازه کشاورز دزفول توسط محمد مجرد باز شد، بعد از این گل که همانند آب سردی بر پیکره تیم مهمان بود منجر شد که دزفولی‌ها از لاک دفاعی خارج شوند و بدنبال جبران باشند، همین موضوع باعث شد که ایران‌جوان در ضد حملات خطرناک ظاهر شود تا اینکه در وقتهای تلف شده امیر زنده‌بودی تیر خلاص را زد.

این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر ایران‌جوان خاتمه یافت تا با ۳۶ امتیاز در رتبه دوم در تعقیب استقلال زیدون ۳۸ امتیازی باشد.






نظـــرات شمـــا