کد خبر: 11666
تاریخ انتشار: شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 10:00   19 May 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: در یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصل در برابر گلساپوش یزد به پیروزی رسیدیم و با توجه به شباهت‌های تاکتیکی دو تیم شرایط سختی بر بازی حاکم شد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ اکبر فرید با اشاره به پیروزی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در برابر تیم گلساپوش یزد گفت: در یکی از سخت ترین دیدار های فصل در برابر تیم مدعی و قدرتمند گلساپوش یزد به پیروزی رسیدیم و با توجه به شباهت های تاکتیکی دو تیم شرایط سختی بر بازی حاکم شد و به لطف خدا، درایت کادر فنی، موقعیت شناسی بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به موفقیتی ارزشمند دست پیدا کنیم.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی افزود: رقابت‌های فصل جاری نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر دنبال می‌شود و تیم‌هایی همچون گلسا پوش یزد، شهریار ساری، شاهین خزر رودسر و شهرداری بندرعباس نسبت به فصول گذشته با انگیزه ببیشتری وارد رقابتها شده اند و مدعی قهرمانی هستند.

فرید در خصوص شکست تیم پارس جنوبی در هفته اول ادامه داد: در هفته اول رقابت‌ها غافلگیر شدیم و در دیداری که دو پنالتی مشکوک بر علیه تیم ما گرفته شد با نتیجه ۳ بر یک در برابر تیم ملوان بندر گز مغلوب شدیم.

وی در مورد ثبات مجموعه تیمی اذعان داشت: در سه سال اخیر سعی کردیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و همین امر باعث شده تا هماهنگی خوبی در تیم شاهد باشیم و تنها تغییر تیم جدایی فرید بلوک باشی از تیم و جذب محمد مرادی از تیم شهریار ساری بود که انجام شد.

فرید با اشاره به آینده نگری باشگاه گفت: با برنامه های کادر فنی(مسلم مسیگر و علی نادری) در رده های امید و جوانان تیم‌های خوبی داریم که خوشبختانه فصل گذشته تیمهای امید و جوانان ساحلی پارس جنوبی قهرمان و نایب قهرمان کشور شدند.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی اضافه کرد: هم اکنون ۲ بازیکن از رده سنی امید و ۴ بازیکن از رده سنی جوانان در لیست بزرگسالان تیم حضور دارند و اخیرا ۳ بازیکن تیم پارس جنوبی به نامهای امیر حسین امیدی، واثق نظیری و محمدرضا نیلاب نیز به تیم ملی زیر ۲۳ سال فوتبال ساحلی ایران دعوت شده اند./مهر






نظـــرات شمـــا