کد خبر: 12762
تاریخ انتشار: پنج شنبه 31 خرداد 1397 - 22:00   21 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مطرح کرد؛

 

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، حسین باستین در گفتگویی عنوان کرد : حضور در مجموعه بزرگ و پرطرفدار شاهین شهرداری بوشهر برای بنده باعث افتخار هست و از حسن اعتماد اعضای محترم هیات مدیره به بنده کمال تشکر را دارم و امیدوارم با عنایت خداوند و حمایت هواداران سالی موفق خاطره انگیزی را رقم بزنیم.

باستین در خصوص برنامه های پیش رو نیز گفت : با جدیت پیگیر مسائل تیم هستیم و در همین راستا مذاکره و توافق اولیه با آقای پاشازاده انجام شده بود اما ایشان از چند روز قبل توافقاتی با باشگاه بادران داشته و در واقع عدم حضور پاشازاده در بوشهر ارتباطی با تغییر مدیریت باشگاه شاهین شهرداری نداشته است.

وی تصریح کرد: با پیوستن آقای پاشازاده به تیم بادران با گزینه های دیگر مورد نظر سرمربیگری تیم در حال مذاکره هستیم و قطعا در هفته پیش رو با تعیین سرمربی ، تمرینات تیم را آغاز و جزئیات را از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد : جا دارد از زحمات خالصانه حاج آقا دمشقی در ۳ سال اخیر تشکر ویژه ای داشته باشم و حتما از تجربیات ارزشمند ایشان که هم اکنون عضو هیات مدیره باشگاه نیز هستند استفاده خواهیم کرد.

باستین تاکید کرد : بدون شک با تمام برای موفقیت شاهین گام برمی داریم و از همه کسانی که دل در گروه موفقیت تیم دارند کمک خواهیم گرفت و از هواداران عزیز هم در خواست دارم مثل گذشته با حضور همه جانبه و متحد خود بار دیگر موفقیت تیمشان را رقم بزنند.






نظـــرات شمـــا