کد خبر: 13835
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 تیر 1397 - 22:24   10 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر : جریمه های انضباطی با درخواست کادر فنی صورت گرفته است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر" ، عطاءالله وزیری سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از جریمه برخی بازیکنان خاطی این تیم در فصل قبل خبرداد.


وزیری در این خصوص اظهار داشت : کمیته انضباطی باشگاه ایرانجوان بوشهر که از افراد حقوقدان و باتجربه تشکیل شده برخی از بازیکنان فصل گذشته این تیم را به دلایل مختلف و طبق گزارش کادر فنی جریمه کرده است .


وی ادامه داد: برخی بازیکنان دو اخطاره این تیم در دیدار مقابل اکسین در بوشهر با دریافت کارت بی مورد سه اخطاره شده و دیدار حساس بعد ایرانجوان را از دست داده یا بازیکن تعویضی از روی نیمکت با توهین به داور مسابقه اخراج شده و همچنین بازیکنانی که در دیدار مقابل مس در کرمان به داور مسابقه حمله ور شدند که این عوامل باعث شده تیم در دیدارهای حساس پایانی لیگ بدون داشتن مهره های اصلی به مصاف حریفان برود.


سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان با تاکید بر اینکه بازیکنان خاطی حق اعتراض خواهند داشت بیان نمود : طبق آئین نامه انضباطی باشگاه بازیکنان طی یک هفته کاری و از زمان اعلام احکام که به اطلاع آنها نیز رسیده نسبت به این رأی حق اعتراض دارند.


وزیری در خصوص تعین تکلیف تیم برای حضور در رقابت های کشور نیز فرمود : وضعیت تیم طی هفته آینده مشخص خواهد شد و ما تمرینات تیم را برای شروع رقابت ها فصل آتی آغاز خواهیم کرد.


عطاء الله وزیری در پایان حرفهای تکان دهنده ای در خصوص برخی اتفاقات فصل گذشته ایرانجوان مطرح کرد که به رسم امانت در نزد این خبرگزاری محفوظ خواهد ماند.



گفتگو : محمد زائری






نظـــرات شمـــا