کد خبر: 14913
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 تیر 1397 - 02:08   18 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: تمرینات تیم ایرانجوان از روز پنجشنبه ٢٨ تيرماه در ورزشگاه شهيد مهدوي براي فصل ٩٨-٩٧ آغاز می‌شود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مدیرعامل باشگاه ایران جوان در گفتگو با کانال رسمی موسسه ، اظهار داشت : تیم ایران جوان از روز ٥شنبه ٢٨ تيرماه تمرينات خود را در ورزشگاه شهيد مهدوي براي فصل ٩٨-٩٧ آغاز خواهد نمود.


‌‎وی افزود : در شروع تمرينات بازيكناني كه در ليست اراىه شده توسط آقاي خرمزي به سرپرست تيم ايران جوان حضور خواهند داشت.اين نفرات اكثراً بازيكنان رده اميد و زير ٢٣ سال ميباشند.


‌‎علی وزیری ضمن اعلام اینکه پرونده نقل و انتقالات باشگاه جهت افزودن بازیکنان مورد نظر سرمربي ایران جوان باز می باشد، تصریح کرد: تمام امورات نقل و انتقالات بازیکنان بر اساس ليست آقاي خرمزي و بعد از تاییدات كميته فني كه عنقريب متشكل از پيشكسوتان ايران جوان تعيين و معرفي ميگردد،خواهد بود

‌‎
وی با اشاره بر رسالت باشگاه که همواره بر پرورش بازیکنان مستعد بومی تاکید دارد،افزود:نظر سرمربي تيم و عوامل باشگاه ايران جوان استفاده از نيروهاي جوان و بومي بوده و در برخي از پستها بر اساس خواست آقاي خرمزي از بازيكنان غيربومي استفاده خواهيم نمود.امیدوارم امسال نیز کارخانه بازیکن سازی ایران جوان بتواند تولیدات خود را به فوتبال ایران معرفی نماید.


وزيرى بيان داشت: درب باشگاه بر روى همه عاشقان ايران جوان باز ميباشد و از همه دوستداران ايران جوان نسبت به تخصصشان دعوت به همكارى و خدمت به باشگاه مينمايم و انتظار ميرود به خاطر عشق به ايران جوان بزرگ و سربلندى آن هرگونه دلخورى را كنار گذاشته و يكدست و متحد دست در دست يكديگر براي سربلندى باشگاه ايران جوان كمك نمايند.


وزيري در پايان اذعان داشت: آقايان حسن غريبي بعنوان نماينده اينجانب در كليه امورات اداري و اجرايي،عطاءاله وزيري بعنوان سرپرست تيم بزرگسالان،خسرو قوسي بعنوان رييس كميته پشتيباني و تداركات و عبدالباقي صداقت بعنوان رييس كميته فرهنگي با باشگاه ايران جوان همكاري خواهند نمود و بزودي افراد مورد نظر براي ديگر پستهاي اجرايي انتخاب و معرفي خواهند شد.






نظـــرات شمـــا