کد خبر: 17228
تاریخ انتشار: سه شنبه 20 شهریور 1397 - 01:10   11 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در کمتر از 24 ساعت از اعلام سرمربی جدید ایرانجوان بوشهر مهرپیما قید همکاری با این تیم را زد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شهرام مهرپیما که از سوی مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر بعنوان سرمربی جدید این تیم بوشهر معرفی شده بود هنوز 24 از این خبر نگذشته بود که عطای کار را به لقایش بخشید و قید همکاری با این تیم 70 ساله بوشهری را زد. و حتی در تمرین دوشنبه شب این تیم نیز حضور نیافت.

گویا مقایسه وی از لحاظ قیمتی با مربیان بومی به مذاق این مربی خوش نیامده و نوعی توهین برای خود محسوب کرده است، همچنین با توجه به صحبتهای دهدار رئیس شورا که رسما اعلام کرد فعلا پولی به ایرانجوان نمی رسد و از جمله عدم توانایی در خرید بازیکن جدید که بایستی درصدی بعنوان پیش پرداخت داده شود از دلایل انصراف مهرپیما برای قبول سرمربیگری ایرانجوان می باشد.

 

شنیده ها حاکی از آنست که بدنبال تشدید مشکلات مالی این تیم سفر ایرانجوان به ساوه نیز در ابهام می باشد. عدم توانایی در پرداخت درصدی از بدهی ها انباشته شده گذشته تا چند روز آینده جهت جلب رضایت کمیته انضباطی و همچنین حل پرونده  کمیته تعیین وضعیت که مهلت آن تا هفته آتی می باشد باعث بحران شدیدی شده است و شاید در همین روزهایی که فردا باشد شاهد استعفای دوباره علی وزیری مدیرعامل این باشگاه باشیم .

 

تنها امید ایرانجوانی ها مصوبه کمک مالی شورا به این تیم بود که آنهم با توجه به اینکه رئیس شورا رسما اعلام کرد که فعلا پولی نیست که به ایرانجوان بدهیم باید گفت که ایرانجوان بوشهر تیم قدیمی بوشهر با قدمتی 70 ساله رسما در یک قدمی متلاشی شدن قرار گرفته است.

 






نظـــرات شمـــا