کد خبر: 17317
تاریخ انتشار: جمعه 30 شهریور 1397 - 15:00   21 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: محمد نوازی : برای کمک به بوشهر آمده ام و این مهم با اتحاد و همدلی فقط اتفاق خواهد افتاد.

 

به " گزارش ورزش بوشهر " ، تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر طی دو هفته اخیر دچار تغییراتی در کادر فنی بوده و پس از رفتن خرمزی و عدم توافق با شهرام مهرپیما روز گذشته محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی هدایت این تیم بوشهری را بر عهده گرفت تا وارد چالشی جدید در عرصه مربیگری شود.


نوازی در این خصوص اظهار داشت : با صحبت های که با مدیرعامل باشگاه داشتم و با توجه به شناخت قبلی از مردم بوشهر و باشگاه ایرانجوان این مسئولیت را قبول کردم.


وی تصریح کرد : صرفاً برای کمک به این تیم به بوشهر آمده ام تا ایرانجوان را با حمایت بازیکنان و مسئولین باشگاه و هواداران به جایگاه اصلی اش برسانیم.


وی در ادامه افزود : بازیکنانی که وارد این تیم شده اند باید قبول کنند که این تیم مشکلات مالی دارد و با این مسائل باید کنار بیایند و از این رو می بایست در خدمت تیم باشند.


نوازی با تاکید بر حل مشکلات این تیم بیان داشت : مشکلات مالی را مدیر عامل باید حل کند و قطعاً حل شدنی هم خواهد بود چون بوشهر دارای پتانسیل بالایی است و باید راهکاری برای حل چنین مشکلاتی از سوی مسئولین استان اندیشیده شود.


محمد نوازی با بیان اینکه با اتحاد می توان ایرانجوان را به جایگاه اصلی خود رساند اضافه کرد : مشکلات باشگاه موقعی حل خواهد شد که با اتحاد و همدلی دست در دست هم بتوانیم در راستای پیشرفت این باشگاه کمک کنیم و در این راه کوتاهی نکنیم.


سرمربی جدید ایرانجوان در خصوص دیگر همکارانش در کادر فنی هم افزود : با نفرات فعلی کادر فنی ادامه خواهیم داد و طی روزهای آینده یکی ، دو نفر دیگر نیز به این جمع اضافه خواهیم کرد.


بازیکن اسبق استقلال تهران با مهم تلقی کردن دیدار مقابل فولاد نوین خوزستان در پایان این گفتگو اظهار داشت : در وهله اول تمام سعی ام شناخت روی بازیکنان ایرانجوان است و بر حسب دو بازی قبلی و آنالیزی که انجام خواهد شد به مصاف فولاد نوین خواهیم رفت تا با دست پر زمین را ترک کنیم.



منبع: دی اسپرت - گفتگو : محمد زائری






نظـــرات شمـــا