کد خبر: 19449
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مهر 1397 - 18:30   7 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان بوشهر در هفته پنجم لیگ دسته دوم مقابل میزبان خود تن به شکست داد.

 

آوالان کامیاران 3️⃣
⚽️کیوان مارابی ( p - 57 ) و (81) ، صابر محمدی (78)

ایرانجوان بوشهر 2️⃣
⚽️محسن وفایی صدر (15) ، حسین قدرتیان (20)

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوان بوشهر که با پرداخت بدهی ها موفق شده بود کارت بازیکنان جدید و همچنین اعضا کادرفنی خود را بگیرد با شکل و شمایل کاملی راهی کرمانشاه شد تا مقابل میزبان صدرنشین خود قرار بگیرد. میزبانی که طی چهار هفته گذشته نشان داده بود همانطور که خوب گل میزند خوب هم گل می خورد.

شاگردان نوازی خیلی زود موفق شدند توسط محسن وفایی در دقیقه 15 به گل برسند. در حالی که میزبان در شوک گل خورده بود ایرانجوان توسط حسین قدرتیان در دقیقه 20 به گل دوم خود رسید. تا نیمه اول با برتری ایرانجوان خاتمه یابد.

در نیمه دوم همانطور که انتظار می رفت میزبان سوار بر بازی شد و مطلبید که کادرفنی ایرانجوان با تدابیر لازم بخوبی بازی را ببند اما میزبان خیلی زود به لطف داور صاحب یه ضربه پنالتی شد تا یکی از گلها را جبران کند و در ادامه نیز دیری نپایید که گل تساوی را هم به ثمر رساندند. تا تیم جوان و کم تجربه نوازی به راحتی اندوخته خوب خود را از دست رفته ببیند. ایرانجوان نتوانست در خانه حریف واکنش خوبی بعد از دریافت این گلها از خود نشان دهد و دوباره دروازه خود را باز شده دید تا شکست تلخی را در کامیاران تجربه کنند.

ایرانجوانی ها در دیدار بشدت به نحوه قضاوت داور معترض بودند و حتی دقایقی نوازی تیمش را هم به کنار زمین کشید.

ایرانجوان بوشهر با قبول این شکست 2 امتیازی باقی ماند و در مکان آخر جدول قرار گرفت.

  






نظـــرات شمـــا