کد خبر: 19697
تاریخ انتشار: جمعه 18 آبان 1397 - 18:20   9 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: یکی از تلخ‌ترین روزهایی بود که در فوتبال داشتم، چون احساس می‌کنم خودم بیشتر از همه دراین باخت دخیل هستم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مجید جلالی پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت:این چیزی که روی تابلو نوشته است با واقعیت‌های بازی همخوانی نداشت. یکی از تلخ‌ترین روزهایی بود که در فوتبال داشتم، چون احساس می‌کنم خودم بیشتر از همه دراین باخت دخیل هستم. واقعیت از این بابت که اینگونه بازی کردیم خیلی ناراحتم. به هر حال بازیکنانم با تمام توان بازی کردند، اما اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. ما مستحق چنین نتیجه‌ای نبودیم.

وی ادامه داد: وقتی خودم می‌گویم تلخ‌ترین روز فوتبالی‌ام بود که خودم بیشترین تاثیر را در این شکست داشتم دیگر نیازی به توضیح بیشتر نیست. با مدلی که پارس بازی می‌کند ما مشکل داریم. آنها از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند و با وجود اینکه ما خیلی تمرین کرده بودیم، اما نشان دادیم روی این توپ‌ها هنوز ضعف داریم.

جلالی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به موارد دیگر بپردازم، اما ‌آنهایی که با فوتبال هستند می‌دانند وقتی در بهترین شرایط هستید و یک ماه برای شما بازی نمی‌گذارند می‌تواند ویران کننده باشد. نمی‌خواهم این موارد را باز کنم، اما این موضوعات تیم را آزار می‌دهد. شرایط تیم ما خوب بود، اما یک ماه بازی نداشتیم و تیم نزول کرد و نتوانستیم کیفیت خوب خود را حفظ کنیم. پس از آن در سه بازی فقط یک امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد داوری این بازی عنوان کرد: داوری خیلی عالی بود و دست‌شان درد نکند.

وی ادامه داد: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم. توپی که در نیمه اول از دست دادیم و تسلط خود را از دست دادیم. گل را که خوردیم بهم ریختیم و در ادامه هم دو پنالتی خوردیم، اما بازهم باید بگویم که بازیکنانم اشتباهات تاثیرگذاری داشتند.

جلالی درخصوص میزبانی جم اظهار داشت: میزبانی خیلی خوبی بود و مشکلی نداشت. سال گذشته هم تماشاگران مشکلی نداشتند.






نظـــرات شمـــا