کد خبر: 19733
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 آبان 1397 - 23:05   12 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: این هیات به عنوان نخستین هیات فوتبال در کشور موفق به گرفتن گواهی های ایزو 9001 و ایزو 1004 از آکادمی 'رلیانس' فرانسه شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نجفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گواهی ایزو 9001 مربوط به مدیریت کیفیت در خدمات بیس و پایه در سیستم های استاندارد و گواهی ایزو 1004 گواهی رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع است که با تلاش و همت همه همکارانمان در هیات فوتبال استان موفق به اخذ این 2 گواهینامه شدیم.

وی بیان کرد: افزون بر این چهار گواهی دیگر نیز برای مجموعه فوتبال استان بوشهر صادر شد که شامل گواهی سازمان هدفمند و خلاق، گواهی مدیر خلاق برای رئیس و مدیر روابط عمومی هیات فوتبال است.

نجفی افزود: در مجموع هیات فوتبال توسط اکادمی رلیانس مورد ارزیابی کلی قرار گرفت که موفق به گرفتن نمره 91 از 100 شده و گرفتن گرید بین المللی A مربوط به مجموعه‌های ورزشی شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: از ابتدای تابستان امسال بیش از 700 صفحه مستندات شامل مدارک تحصیلی و دروه های مدیریتی و مدارک فوتبالی از اعضای هیات فوتبال نمایندگی شرکت رلیانس ارسال و پس از آن 2 بار میزبان ممیزان این شرکت بودیم.

وی افزود: ایراداتی در مورد اینترنت یکپارچه داخلی، سسیتم سی آر ام، سامانه نقل و انتقالات الکترونیک، ارتباط با جامعه فوتبال در فضای مجازی مطرح که بلافاصله نسبت به حل آن اقدام شد.

نجفی اظهار داشت: نگهداری سیستم مدیریتی ایزو بسیار سخت‌تر از گرفتن گواهینامه ایزو است و برای اطمینان از رعایت الزامات استاندارد ایزو و بهبود مستمر در فرآیند ها، باید ممیزی داخلی، بازنگری مدیریت و اقدامات اصلاحی لازم به صورت منظم اجرا شود.

وی یادآور شد: در این زمینه در سه سال متوالی مورد ممیزی قرار می گیریم که باید هر لحظه برای آن آماده باشیم.






نظـــرات شمـــا