کد خبر: 19740
تاریخ انتشار: سه شنبه 22 آبان 1397 - 23:50   13 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: عطا وزیری سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان ایرانجوان جواب مجید غاله مدیر روابط عمومی اسبق این باشگاه را داد.

 

 

جناب اقاي محمد پور
مدير محترم سايت وزين ورزش بوشهر
با سلام
احتراماً در پاسخ به مطلب جناب آقاي غاله مندرج در سايت ورزش بوشهر با عنوان "واكنش مدير روابط عمومي اسبق ايرانجوان به اظهارات سرپرست ايرانجوان بوشهر" مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی در سايت،كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام ورزش بوشهر درج گردد.

با سپاس
عطاء اله وزيري

 

جناب آقاي غاله
مدير محترم سابق روابط عمومي موسسه فرهنگي ورزشي ايران جوان بوشهر
با سلام و تحيت
توقيراً ضمن آرزوي موفقيت، با توجه بر نقد هفت بندي جنابعالي به مصاحبه اينجانب با راديو بوشهر مطالبي را به عرض ميرسانم.


١)همان گونه كه مستحضر ميباشيد مجمع سهامداران در مورد انتخاب اعضاي هيىت مديره تصميم ميگيرد و آن اشخاص مدير عامل را تعيين مينمايند لذا در تاريخ ٩٦/٤/١٧ مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده و همچنين مجمع فوق العاده براي تصويب اساسنامه جديد موسسه ايران جوان و همچنين انتخاب اعضاي هيىت مديره انجام پذيرفت و تعدادي از پيشكسوتان ايران جوان براي دو سال زمام امور را بدست گرفتند، با توجه بر اينكه از تشكيل آخرين مجمع سهامداران ٦ سال ميگذشت و زمان خدمت ٢ ساله اعضاي هيىت مديره و مدير عامل سابق ٤ سال بود كه به اتمام رسيده بود و قانوناً بايد مجمع سهامداران تشكيل ميشد بنابراين تمامي مراحل بصورت كاملاً قانوني انجام پذيرفت و با تاييد مرجع ثبت شركتها،تصميمات مجمع صدرالاشاره رسمي اعلام شد حال اگر جنابعالي نحوه تغييرات را طور ديگر ميپنداريد بنده عرضي ندارم!!!!


٢)آگاه ميباشيد كه در اين ١/٥ سال مدير عامل فعلي اكثريت هزينه هاي جاري و بدهي سابق باشگاه را بر عهده داشته و در خيلي از مواقع مبالغي كه بايد صرف بهبود تيم ميشد اجباراً براي تسويه بدهي هاي كمرشكن گذشته خرج شد كه باعث لطمه گشت.


٣)قرارداد با مستاجر رستوران متعلق به باشگاه بصورتي ميباشد كه ارزش اماكن در اختيار ايشان با مبلغ كرايه همخواني ندارد و باشگاه علاوه بر اينكه سودي نميبرد بلكه در ماه براي تهيه غذاي بازيكنان غيربومي، به آن رستوران بدهكار ميگردد.ضمناً رستوران مدعي است كه علاوه بر پول پيش،مبلغي نيز بابت تامين غذاي يكي از كانديداي انتخابات شوراي شهر منتصب به ايران جوان طلبكار ميباشد و عودت نگشته همچنين بابت گذشته دهها ميليون تومان جهت تامين غذاي بازيكنان بستانكار ميباشد كه اين خود محل اختلاف شده است.ضمناً افراد حاضر در خوابگاه بنا به دلايلي ناراضي بوده و فعلاً غذاي بازيكنان از محلي ديگر تهيه ميگردد.


٤)حقير در بسياري از مواقع خدمات گروه سابق را ارج نهاده و همواره بر اين عقيده هستم كه هر شخص يا مديري براي ايران جوان از زندگي خود هزينه كند قابل احترام است و بايد پيشاني اش را بوسيد ولي اين دليل بر عدم نقد نمي گردد.


٥)با توجه بر اينكه گروه سابق تمام توان خود را در جهت روي پا نگه داشتن باشگاه صرف كرده بود ولي متاسفانه ديگر قادر به تامين بودجه و انجام هزينه ها نبودند لذا مردم خواستار تغييرات شدند تا امتياز تيم با توجه به بيانيه مديران وقت مبني بر عدم شركت ايران جوان در ليگ دسته اول فصل ٩٧- ٩٦ از بين نرود و تيم ايران جوان توسط فدراسيون به دو دسته پايين تر سقوط داده نشود.


٦)متاسفانه بحث عدم وجود آب معدني در تمرين در اذهان بشكلي متبادر شد كه گويا بازيكنان حتي در تمرينات از داشتن آب خوردن هم محروم ميباشند كه بنده در مصاحبه عرض كردم كه در تمامي ساليان گذشته از آب تصفيه در تمرينات استفاده ميشده است و منظور از زمان پلي آف اين بود كه آن سال باشگاه از وضعيت مالي مناسبي برخوردار بود.ضمناً در همين هفته در تمامي تمرينات آب معدني موجود بود.


٧)نيك ميدانيد كه باشگاه داري در اوضاع سخت فعلي اقتصادي بسيار مشكل بوده و براي احدي از مديران علاوه بر اينكه منفعتي كه نداشته بلكه جزء هزينه كردن چيزي عايدشان نميگردد و بعبارتي حب پست و مقام،شركت در انتخابات شورا و يا .... در كار نميباشد.


به اميد روزي كه اختلافات از پيكره ايران جوان رخت بر بسته و همچون ده هاي گذشته تمام بزرگان ايران جوان متحد و يكدست در راستاي اعتلاي نام اين باشگاه سترگ قدم بردارند.ان شاءالله

موفق و مويد باشيد.






نظـــرات شمـــا