کد خبر: 19880
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آذر 1397 - 12:10   2 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته دوازدهم لیگ دسته دوم کشور ایرانجوان در خانه میزبان مقاومت تهارن مدعی می باشد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوانی ها که فصل زجرآوری رار قم زده و حسابی باعث ناراحتی هواداران خود شده اند بایستی مقابل تیم مدعی مقاومت تهران قرار بگیرند که 3 برابر این تیم امتیاز گرفته است قرار می گیرند.

ایرانجوان بوشهر در این فصل در کسب نتیجه خیلی ضعیف ظاهر شده است  و هنوز هواداران این تیم رنگ برد در دیدار خانگی را ندیده اند.

اما مقاومت تهران که خود را در حد مدعی نشان داده است از بازیهای گذشته خود صاحب 5 برد و یک باخت و چهار تساوی شده است. ایرانجوان هم از 10 بازی برگزار کرده خود صاحب تنها یک برد و 3 تساوی و 6 شکست شده است. تا مار نا امیده کننده از خود بر جای بگذارد.

مقاومت تهران صاحب خط حمله ای قدرتمند می باشد که 23 بار موفق به گلزنی شده است تا میانگین گل زده این تیم در هر بازی 2.3 گل باشد. و بیش از 3 برابر ایرانجوان موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. البته با 12 گل دریافتی نشان داده است همانطور کهخوب گل می زند خوب هم گل می خورد.

ایرانجوان هم دارای خط حمله کم رمقی بوده و تنها 7 بار گلزنی کرده است و در مقابل 13 بار هم دروازه خود را باز شده دیده است. تا صاحب سومین خط دفاعی ضعیف گروه خود را یدک بکشد. اما ایرانجوان همیشه ثابت کرده است که مقابل تیم های مدعی خوب ظاهر می شود و این را می شود در تقابل این فصل این تیم با تیم های مدعی همچون داماش - سردار - چوکا مشاهده کرد.

وقتی تمامی این آمارها را کنار هم می گذاریم می توان انتظار بازی پرگل و جذابی را داشت.






نظـــرات شمـــا