کد خبر: 19938
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 آذر 1397 - 17:35   9 December 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته شانزدهم لیگ یک شاهین شهرداری بوشهر در خانه تن به شکست داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاهینی ها در حساس ترین بازی نیم فصل خود میزبان سرخپوشان پاکدشت بودند و دو نیمه متفاوت را ارائه داد تا با دستان خود بازی برده را با باخت عوض کنند و صدرنشینی خود طی هفته های اخیر پایان دهند.

شاهینی ها با حمایت پرشور هواداران خود توانستند سوار بر بازی بشوند و در همان ابتدای بازی توسط میلاد صارمی به گل برسند. در نیمه اول شاهین یک سرو کله از حریفش سر تر بود و می توانست اندوخته خود را بیشتر کند اما در نهایت به همان یک گل بسنده کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر شاهین به اتمام برسد.

در نیمه دوم فکری همانند بازی های گذشته تیمش را در جهت مدیریت بازی و حفاظت از اندوخته شکننده یک گل خود به زمین فرستاد. ودر آن سوی میدان فرهاد کاظمی با دیدن این تاکتیک دست بکار شد و تغییرات تاکتیکی و انجام تعویض بازی در دست گرفت و موفق شد دو بار به گل برسد. فکری با از دست رفتن هر چه کاشته بود دست به چند تعویض زد و می رفت که بازی را به تساوی بکشاند اما با بدشانسی به این هدف نرسید تا اولین شکست فصل شاهین در خانه و در مقابل دیدگان تماشاگران خونگرم متحمل شد. شکستی که بیش از یک شسکت برای فکری و شاهین بود زیرا که با شکست در حساس ترین بازی نیم فصل خود صدرنشنی را هم از دست دادند.






نظـــرات شمـــا