کد خبر: 22210
تاریخ انتشار: شنبه 27 بهمن 1397 - 20:00   16 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: یک بازی کاملا فیزیکی را دیدیم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: یک بازی کاملا فیزیکی را با توجه به شرایط زمین شاهد بودیم. بعد از ۱۰ نفره شدن نساجی طبیعی بود که در لاک دفاعی فرو برود و در نیمه اول خیلی خوب عمل نکردیم و در بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و تعویض‌هایی هم انجام دادیم. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و نساجی هم تیم خوبی بود. تا قبل از اخراج بازیکنانش پابه پای ما بازی کردند. هواداران نساجی سهم زیادی در این برد داشتند و در باران ما را تنها نگذاشتند و دست تک تک آنها را می بوسم و از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم.

تارتار در مورد بازی فیزیکی و اینکه بردهای تیم ادامه پیدا می‌کند، گفت: مطمئن باشید با این بازیکنان و هواداران از هر بازی سربلند بیرون می‌آییم و به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا مشکلات زیادی داریم که به آن اشاره نمی‌کنم.

وی در مورد صحنه پنالتی نساجی  ونحوه قضاوت داور، گفت: از نزدیک این صحنه را ندیدم اما بازیکنانم می‌گفتنند هر دو بازیکن برای تصاحب توپ تلاش کردند به هر حال بعد از این پنالتی نساجی به بازی برگشت. از داوری خیلی ضربه خوردیم و نباید خیلی راحت در خانه ما این بلا سر ما بیاید. صحنه اخراج بازیکن نساجی درست بود یک گل سالم هم زدیم که باید کارشناسی شود تا مشخص شود ما متضرر شدیم یا تیم میهمان.
سرمربی پارس جنوبی در مورد پنالتی حریف اظهار داشت: ما زمانی که ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم کنترل بازی را در اختیار داشتیم هیچ موقعیت گلزنی نداشتند اما با آن پنالتی تمام طرح و برنامه ما را داور خراب کرد و دچار استرس شدیم. می توانستیم گل های سوم و چهارم را هم به حریف بزنیم.

تارتار در مورد تعویض هایش گفت: بازیکنان با تجربه باید کنار بازیکنان جوانتر باشند اما زمین امروز مال محمد نوری نبود. ستاری  کمی مصدوم است و تلاش می‌کند تا به بازی ما  برسد.
وی در مورد دیدار با استقلال در هفته آینده گفت: اجازه بدهید در خوشی این برد بمانیم تا به موقعش در مورد بازی با استقلال صحبت کنیم.






نظـــرات شمـــا