کد خبر: 22347
تاریخ انتشار: جمعه 17 اسفند 1397 - 19:29   8 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: اخیرا آقای زیدی از اردوی تیم ملی نوجوانان کشور که در جم برگزار شده بازدید به عمل آورده و نکاتی را بیان کده که نشان از سخنان دوگانه وی در موضوعات مختلف است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ آقای زیدی رئیس هیات کاراته استان در حاشیه بازدید از این اردو عنوان کرده: از برگزاری اردوی تیم ملی در جم خوشحال و راضی بوده، گویا ایشان فراموش کرند که همکین هفته گذشته به دلیل مخالفت با برگزاری این اردو در جم، برگزاری این اردوی مهم را تا مرز لغو شدن پیش بردند.

همچنین ایشان از آقای بی باک رئیس هیات کاراته جم بابت تلاشهایی که در راستای پیسشرفت کاراته در جم داشته و برای میزبانی از این اردو قدردانی کرده اما سوال اینجاست: آقای زیدی همین شما نبودید که سال گذشته نامه برکناری آقای بی باک را نوشتید؟ و اگر مخالفت رئیس اداره ورزش و جوانان جم نبود اکنون کاراته استان محروم از حمایت های آقای بی باک می شد.

آقای زیدی همچنین در این سخنان از خانم الماسی نماینده مردم جم در مجلس هم قدردانی کرده اما نکته جالب اینجاست یکی از خواسته های مهم خانتم الماسی از مدیرکل ورزش و جوانان استان انتخاب یک فرد لایق برای هیات کاراته استان بوشهر است و این موضوع را خانم الماسی در جلسه ای به اطلاع آقای بهروزیان هم رسانده است.

رئیس محترم هیات کاراته استان در سخنان خود عنوان کرده در دوره سوم ریاست بر کاراته استان، فضا را برای همکاری در زمینه این ورزش باز کرده؛ اما به راستی اگر جنین است که جای قدردانی هم دارد چرا ایشان در 8 سال ابتدایی ریاست بر هیات کاراته این کار را نکرده است آیا نمی شد زودتر متوجه این مسئله می شد تا کاراته بوشهر به قهقرا نرود. معنای باز کردن فضا برای کاراته آیا این است که مانع از فعالیت علاقمندان و دوستداران کاراته شده و موجی از نارضایتی را در بین پیشکسوتان و ورزشکاران شناخته شده کاراته در استان ایجاد کند. باید منتظر ماند و دید جناب زیدی چه پاسخی به این اظهارات دوگانه خود دارد.


/كاظم منفرد/






نظـــرات شمـــا