کد خبر: 23262
تاریخ انتشار: شنبه 25 اسفند 1397 - 23:05   16 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان مس کرمان بود که این دیدار با پیروزی دو بر یک رفسنجانی ها به پایان رسید

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ یشو کریستوویچ سرمربی مس رفسنجان در این دیدار امین مشایخ،مصطفی احمدی و سلمان بحرانی را از ابتدا در ترکیب مس رفسنجان قرارداده بود.


در دقیقه ۶ مس رفسنجان صاحب یک ضربه خطا شد که سلمان بحرانی توپ را به مصطفی احمدی پاس داد که ارسال احمدی بعد از برخورد به مدافع مس کرمان به کرنر رفت،کرنر را امین مشایخ روی دروازه ارسال کرد و در دهانه دروازه اصغرصغیری با ضربه سر دروازه مس کرمان را باز کرد.
در دقیقه ۲۰ مصطفی احمدی میتوانست گل دوم مس رفسنجان را در موقعیتی تک به تک به ثمر برساند که ضربه محکم وی از کنار دروازه به بیرون رفت.
نیمه اول با برتری یک بر صفر مس رفسنجان به پایان رسید.
در نیمه دوم مس کرمان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۰ مهدی تیکدری گل مساوی را برای مس کرمان به ثمر رساند.
مصطفی احمدی که در این دیدار دوندگی بالایی در خط حمله مس رفسنجان داشت در دقیقه ۶۵ تعویض شد.
امین مشایخ نیز که در این دیدار یک پاس گل داده بود در دقیقه ۷۳ جای خود را به امیرتهمورثی مدافع گناوه ای مس رفسنجان داد.
در دقیقه ۷۵ مس رفسنجان چسبیده به گوشه محوطه مس کرمان صاحب یه ضربه خطا شد، که ارسال بازیکن مس رفسنجان در محوطه جریمه با ضربه سر تهمورثی به حامد حیدری رسید و حیدری با ضربه ای زیبا گل دوم رفسنجانی ها را به ثمر رساند تا گل دوم مس رفسنجان نیز در این دیدار روی پاس گل بازیکنان بوشهری به ثمر رسیده باشد،تهمورثی در هفته قبل نیز برای مس رفسنجان موفق به گلزنی شده بود.
البته از بازی خوب سلمان بحرانی در میانه میدان برای مس رفسنجان در این دیدار نباید گذشت.
در دقیقه ۹۰ این دیدار مس کرمان به گل رسید که توپ در میانه راه به یکی از بازیکنان مس کرمان برخورد کرد که داور گل را نپذیرفت و اعتقاد داشت به دست بازیکن مس کرمان برخورد کرده و وارد دروازه شده است.
بخاطر این صحنه تا دقایقی بازی بدلیل اعتراض بازیکنان مس کرمان و هواداران این تیم تعطیل شد و در حالی که ۴دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرده بود در دقیقه ۱۱۰ بازی به پایان رسید.
مس رفسنجان با این برد ۳۱ امتیازی و به رده نهم جدول صعود کرد.
مس کرمان نیز با این باخت در جدول دو‌ پله سقوط داشت و با ۳۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و تا حدود زیادی شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد.






نظـــرات شمـــا