کد خبر: 23307
تاریخ انتشار: جمعه 9 فروردین 1398 - 20:20   29 March 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:موقعیت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم و یک موقعیت مشکوک هم بود که امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از شکست مقابل پدیده شهر خودرو گفت: سال نو را تبریک می‌گویم و برای دیروز عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به کنفرانس برسم. همچنین بابت درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه سیل تسلیت می گویم.سخت بود در این شرایط به کنفرانس بیایم. به پدیده هم تبریک می‌گویم. این شکست برای ما تلخ بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم و یک موقعیت مشکوک هم بود که امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

وی افزود: موقعیت مشکوک دیگری هم بود. امین قاسمی‌نژاد روی آفساید به گل رسید و در نهایت دروازه‌بان ما اخراج شد. من شخصا شکست را برعهده می‌گیرم. بازیکنان ما زحمت کشیدند اما کافی نبود که باختیم و به نتیجه دلخواه هم نرسیدیم. باید این باخت را فراموش کنیم و هفته آینده که میزبان هستیم به مسابقه برگردیم و جایگاه خوب کسب کنیم.

تارتار درباره مشکلات این باشگاه، عنوان کرد: مشکلات ما کماکان پابرجاست اما دوست ندارم مثل برخی از همکارانم باخت را گردن باشگاه بیندازم. در باخت صحبت کردن، توجیه است و دوست ندارم باخت را گردن کسی بیندازم.

سرمربی پارس جنوبی درباره انتخاب دروازه‌بان بعد از اخراج گوهری، خاطرنشان کرد: احساس کردیم مجتبی لطفی مناسب است اما او دچار تردید شد به همین دلیل فریبرز گرامی را انتخاب کردیم که یک نیروی تازه‌نفس بود. اشتباه بالاخره وجود دارد همان طور که ما اشتباه می‌کنیم بازیکنان جوان هم اشتباه می‌کنند. من باخت را برگردن می‌گیرم و مقصر اصلی من هستم.

تارتار افزود: قطعا مربی دروازه‌بانان توصیه‌هایی را داشته و من نمی‌توانم خیلی ورود کنم چون این کار تخصصی است.

وی یادآور شد:پدیده یکی از تیم‌ها خوب است و در حال حاضر هم خوب بازی می‌کند. ما این تیم را آنالیز کرده بودیم و موقعیت آن چنانی به حریف ندادیم. بازی می‌توانست مساوی شود. پدیده با یحیی بازی‌های خوبی را امسال پشت سر می‌گذارد.

تارتار همچنین درباره امکانات ورزشگاه امام رضا (ع)، گفت: ما از امکانات این ورزشگاه لذت بردیم. من از کسانی که این ورزشگاه را ساختند تشکر می‌کنم. حیف است که چنین ورزشگاهی مورد استفاده قرار نگیرد و حیف است که خیلی دیر مورد استفاده قرار گرفت. این ورزشگاه چیزی کم ندارد. باید تیمی مانند پدیده در این شهر برای قهرمانی بجنگد و نباید اتفاقی روی کورس قهرمانی باشد. باید روی این تیم سرمایه‌گذاری شود و برای قهرمانی تلاش کند.






نظـــرات شمـــا