کد خبر: 23455
تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 11:00   23 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: با اعلام مهدی تارتار تیم پارس جنوبی جم مقابل پیکان به میدان می رود اما شاید بازیکنان جوان تر در این مسابقه حضور پیدا کنند.

 به گزارش "ورزش‌بوشهر"، شرایط مالی نامساعد باشگاه پارس جنوبی باعث شده تا بازیکنان این تیم بعد از بازی با سپیدرود رشت حاضر به تمرین نشوند و به همین خاطر تمرینات این تیم طی 3 روز گذشته تعطیل شده است. از این رو شایعاتی درباره احتمال بازی نکردن پارس جنوبی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل پیکان هم به گوش می رسید که حالا مهدی تارتار سرمربی پارسی ها این موضوع را رد می کند.


تارتار در این خصوص به فارس گفت: «ما قطعاً مقابل پیکان بازی خواهیم کرد زیرا حاضر نشدن در مسابقات لیگ جرائم سنگین دارد اما اینکه هر بازیکن انفرادی تمرین کند تمرین از شرایط مسابقه خارج می‌شود. این را هم بگویم اگر بازیکنان اصلی حاضر به بازی نشوند ممکن است با جوان‌ترها مقابل پیکان بازی کنیم ما چهار بازی دیگر داریم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات حل شود اما در بازی پیش‌رو با پیکان ممکن است از بازیکنان جوانتر استفاده کنیم.»


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره آینده باشگاه پارس جنوبی که طی 2 سال گذشته با هدایت مهدی تارتار عملکرد خیلی خوبی در لیگ برتر داشته رخ می دهد.






نظـــرات شمـــا