کد خبر: 24552
تاریخ انتشار: سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 10:20   21 May 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تیم داری شهرداری در لیگ برتر نمی تواند به عنوان مغایر برنامه ششم توسعه تلقی شود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ابوذر دهدار روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: در برنامه ششم توسعه هزینه دستگاه های دولتی برای ورزش حرفه ای ممنوع شده ولی این مهم برای شهرداری بوشهر و تیم شاهین صدق نمی کند.

وی بیان کرد: شهرداری بوشهر با منبع اعتبارات عوارض آلایندگی که مقوله ای خارج از ردیف اعتبارات عمومی دولت بوده قصد حمایت از شاهین دارد.

دهدار تاکید کرد: عوارض آلایندگی علاوه بر اینکه در ردیف اعتبارات عمومی دولت قرار ندارد جریمه پرداختی دستگاهی مانند وزارت نفت در قبال آلودگی برای منطقه است.

وی اظهار داشت: همچنین شمار قابل توجهی از تیم های لیگ برتری مانند استقلال و پرسپولیس و یا برخی از تیم های استان همجوار نیز اکنون به نوعی از بودجه دولتی استفاده می کنند که این روند باید برای شاهین بوشهر نیز محقق شود.

دهدار افزود: با این شرایط به نظر می رسد تصمیم گیری در مورد تیمداری شهرداری بوشهر نیازمند برگزاری نشست های تاثیرگذارتری توسط دستگاه های متولی است.

وی اظهار داشت: در این ارتباط انتظار است با تداوم پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، نهادهای نظارتی مانند بازرسی کشور با درنظر گرفتن تمامی ابعاد و بویژه پیامدهای احتمالی ناشی از حمایت نکردن از تیم شاهین در این مورد تصمیم مناسبی لحاظ کنند.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در شرایط کنونی تنها راه برای حمایت از تیم شاهین توسط شهرداری گرفتن مجوز یکساله از وزارت کشور است که مسئولان استان باید این مهم را با جدیت هر چه تمام دنبال کنند.

ندا عبدالله زاده افزود: تیم شاهین بوشهر از لیگ یک به لیگ برتر آمده و شاکله این تیم برای سطح نخست فوتبال کشور هنوز شکل نگرفته از این رو باید با سرعت بیشتری این موضوع پیگیری و وقت بیش از این تلف نشود.

وی تاکید کرد: در هزینه شدن اعتبارات دولتی برای دو تیم مطرح پایتخت عمومی بودن این تیم ها مستند شده ولی باید مسئولان بدانند که شاهین نیز در بوشهر برای مردم جنبه عمومی دارد.






نظـــرات شمـــا