کد خبر: 24590
تاریخ انتشار: یکشنبه 5 خرداد 1398 - 08:55   26 May 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان با انتشار پستی در صفحه خصی خود توضیحاتی را در خصوص بازگشت ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته دوم کشور داد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عطاءالله وزیری سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان ایرانجوان بوشهر گفت: با توجه بر اينكه تا ابلاغيه اي از سوي سازمان ليگ صادر نشود نميتوان اظهار نظر نمود و با عنايت بر اينكه سايت هاي ورزشي به هيچ عنوان مرجع نميباشند و بايد به اصل حكم ارسالي به واحد بين الملل فدراسيون فوتبال از سوي فيفا استناد كرد ولي اگر به همين خبر كه از سوي سايتها منتشر شده توجه كنيم: در نامه فیفا آمده است تیم استقلال اهواز بایستی تا ۲۷ می با توجه به عدم پرداخت بدهی بازیکن شاکی و جلب رضایت وی به یک دسته پایین تر سقوط کند.


وی در ادامه افزود: با توجه بر عدم پرداخت بدهي باشگاه استقلال اهواز به بازيكن شاكي و عدم جلب رضايت وي، بايد تا ٢٧ مي استقلال اهواز به يك دسته پايين تر سقوط داده شود!


وزیری یادآور شد: قبلاً ٦ امتياز بدليل شكايت اين بازيكن"لوييز فرناندو" از تيم اهوازي كسر شده كه تا پايان سال ٩٦ وقت داشته بدهي خود را تسويه و يا قسطي نمايد ولي با توجه بر عدم همكاري باشگاه اهوازي با نامبرده، با درخواست معزي اليه به كميته انضباطي فيفا،باشگاه استفلال اهواز سقوط داده ميشود! البته تا فدراسيون فوتبال ارسال و اصالت نامه فيفا را تاييد نكند مسىله اي رخ نميدهد.






نظـــرات شمـــا