کد خبر: 24993
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 تیر 1398 - 12:35   21 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: اعلام کردیم که صد در صد تعهدات باید تسویه شوند و وقتی که این مسئله را رسانه‌ای می‌کنیم خودمان را ملزم به اجرا می‌کنیم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ جمشید نورشرق در گفت‌وگویی با رادیو جوان، در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم‌های لیگ برتری گفت: برای باشگاه‌هایی که تعهدات مالی دارند تا تسویه حساب انجام نشود قرارداد جدید ثبت نمی‌شود ضمن اینکه ما به سازمان لیگ هم ابلاغ کردیم هیچ باشگاهی تا گواهی کامل تسویه حساب را ارائه نکند واگذار نشود. همچنین در برخی موارد دیده شده که بازیکنان یا مربیان بنا بر اعتمادی که دارند قراردادشان را سفید امضا می‌کنند اما این قرارداد سفید امضا در آینده مشکل‌آفرین می‌شود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: علاوه بر این دیده شده که باشگاه‌ها با هر توجیهی، با رقم غیرواقعی قرارداد می‌بندند و قرارداد واقعی در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود اما بعدا که به کمیته تعیین وضعیت مراجعه می‌کنند، ما از سازمان لیگ استعلام می‌گیریم متوجه می‌شویم رقمی که در سازمان لیگ ثبت  شده متفاوت است. به خاطر همین خواهش کردیم که اولا قرارداد سفید امضا ثبت نشود و در ثانی اگر قراردادی در سازمان لیگ یا هیات‌های فوتبال ثبت می‌شود فقط مبالغ مندرج در آن قراردادها قابل قبول هستند.

نورشرق در پایان گفت: ما می‌توانستیم بگوییم باشگاه‌ها باید 20 و یا 50 درصد تعهدات را برای فصل جدید تسویه اما اعلام کردیم که صد در صد تعهدات باید تسویه شوند و وقتی که این مسئله را رسانه‌ای می‌کنیم خودمان را حتما ملزم به اجرا می‌کنیم.






نظـــرات شمـــا