کد خبر: 24995
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 تیر 1398 - 10:50   21 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مسابقات فوتبال ساحلی جوانان کشور که به میزبانی پاس بندرسازان گناوه با حضور 5 تیم برگزارشد که با صعود تیم پارس جنوبی بوشهر و پاس بندر سازان گناوه به پایان رسید.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در آخرین روز از مسابقات گروه اول فوتبال ساحلی جوانان کشور دو تیم پارس جنوبی و شهرداری به مصاف هم رفتند اگر چه تیم پارس جنوبی قبل از این بازی صعود خود را مسجل کرده بود. پارس جنوبی با ارئه یک بازی خوب با نتیجه ۹ بر ۲ حریف خود پیروز شد و با ۱۲ امتیاز به دور بعد صعود کرد.

در بازی دوم که بین تیم‌های پاس گناوه و شهدای چلیچه شهرکرد بود، تیم پاس با یک بازی منطقی و خوب توانست با نتیجه ۵ بر ۲ تیم شهدای چلیچه را شکست دهد و به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله بعد را دریافت کند. در ادامه، جشن صعود به دور بعد با حضور رئیس هیات فوتبال استان و هیات همراه ایشان در گناوه برگزار شد.

در دیدارهای گروه دوم این مسابقات نیز که در یزد برگزار شد، شهرداری چابهار با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری سمنان را برد و مقاومت گلساپوش یزد با یک گل فرش حداد اصفهان را شکست داد.

به این ترتیب تیم‌های گلساپوش یزد با ۱۲ امتیاز و شهرداری چابهار با ۸ امتیاز توانستند به دور بعد راه یابند.

دریانوردان بوشهر که در این گروه بود، با ۵ امتیاز از صعود بازماند.

مسابقات قهرمانی جوانان فوتبال ساحلی کشور در دو گروه پنج تیمی از بیست و چهارم تا بیست و هشتم تیر در گناوه و یزد برگزار شد.

در گروه اول تیم‌های تردد راهنمایی کرمان، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه، شهدای چلیچه چهار محال و بختیاری و شهرداری پارسیان دشتی هرمزگان و در گروه دوم شهرداری چابهار، صنعت فرش حدادی اصفهان، دریانوردان بوشهر، شهرداری سمنان و مقاومت گلساپوش یزد با هم رقابت کردند.






نظـــرات شمـــا