کد خبر: 26491
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 آذر 1398 - 22:30   9 December 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم در برابر تیم ملی حفاری اهواز هفت بازیکن اصلی خود از جمله رامین دهقانی و خضر باغبان را در اختیار نداشت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی قنبری روز دوشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تیم ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان غایب این دیدار در ۷۰ درصد بازی‌های ایرانجوان در ترکیب اصلی بودند که در نبود آنها با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

 

وی بیان کرد: برخی تماشاگران در این بازی نسبت به ضعف بدنی بازیکنان معترض بودند و این در شرایطی بود که در نبود شماری از بازیکنان دست‌مان بسته بود.

 

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: برای این بازی همچنین قدردان هواداران هستیم که همانند بازی‌های گذشته پر شور و در طول ۹۰ دقیقه تیم خود را حمایت کردند.

 

قنبری ادامه داد: در نیمه دوم بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما در نهایت با زدن یک گل به تساوی رضایت دادیم که این تساوی چیزی کمتر از باخت نبود.

 

وی افزود: با وجود تساوی برابر نماینده اهواز اختلاف امتیاز ما با تیم سوم جدول یک امتیاز افزایش یافت که امیدواریم با برد در هفته آینده به شرایط خود در جدول برای رسیدن به رده نخست جدول بهبود ببخشیم.

 

قنبری در ارتباط با عملکرد داور این دیدار نیز گفت: داور در چند صحنه با اعتراض هواداران قضاوت بازی از کنترلش خارج شده بود اما در مجموع قضاوت خوبی ارائه کرد.

 

وی اظهارداشت: قدردان شورا و شهرداری بوشهر هستیم و مساوی امروز را تقدیم آنها می‌کنیم که با تمام قوا مانع از تحقق مصوبه کمک هفت میلیارد ریالی به ایرانجوان هستند.

 

قنبری افزود: بخشی از رسالت شورا و شهردار در کنار پروژه‌های عمرانی ایجاد نشاط اجتماعی است که این مهم را باید با حمایت از عوامل ایجاد کننده شور و نشاط همانند تیم‌های فوتبال پرطرفدار محقق کرد.

 

وی گفت: شورا ناظر بر فعالیت شهرداری است و اینکه تنها از شهرداری درخواست تحقق مصوبه کمک به ایرانجوان باشد این روند کمکی به ما نمی‌کند.






نظـــرات شمـــا