کد خبر: 31750
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 بهمن 1398 - 15:48   10 February 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ شماری از هواداران تیم ایرانجوان بوشهر با حضور در جلسه علنی شورای شهر، خواستار تحقق باقی مانده کمک مالی به این تیم شدند. در بودجه امسال شهرداری، قرار بود 700 میلیون تومان به نماینده بوشهر در لیگ دو کشور کمک شود که اکنون 300 میلیون تومان از این رقم باقی مانده است.

به گزارش «ورزش بوشهر» و به نقل از خلیج فارس؛ براساس لایحه پیشهادی شهرداری در بودجه امسال که به تصویب شورای شهر رسیده، قرار بود 700 میلیون تومان به تیم ایرانجوان نماینده بوشهر در لیگ دو کشور کمک شود.

 

اواخر آذرماه 400 میلیون تومان از این رقم توسط شهرداری پرداخت شد، اما 300 میلیون تومان باقی مانده بلاتکلیف است.

 

در جلسه یکشنبه شب شورای شهر که در غیاب دهدار، توسط روح الله نصرتی نایب رییس شورا اداره می شد، حسن ابراهیمی معاون فرهنگی باشگاه ایرانجوان بوشهر طی سخنانی گفت: قرار بود از دی، هر ماه 100 میلیون تومان به باشگاه ایرانجوان کمک تا تعهد 300 میلیونی باقی مانده در پایان سال تسویه شود، اما در روزهای پایانی بهمن هستیم و این برنامه محقق نشده است.

 

به گفته وی، با وجود اینکه ایرانجوان بخاطر مشکلات مالی نتوانست در بازی مقابل پاس همدان حاضر شود، اما با نتایج هفته های اخیر مجددا به رده چهارم جدول رسیده (بدون اختلاف امتیاز با تیم سوم) و اگر کمک مالی به آن تزریق شود، همچنان شانس صعود به لیگ آزادگان را دارد.

 

در این نشست نصرتی، هاشم زاده، عبدالله زاده و شمشیری اعضای شورای شهر بوشهر طی سخنانی با اشاره به پیش بینی این کمک در بودجه امسال، از شهردار خواستند در پرداخت آن به ایرانجوانی ها تسریع شود.

 

با این حال نورالدین امیری شهردار بوشهر تاکید کرد: هزینه کردهای شهرداری منوط به تحقق بودجه است و در شرایطی که 20 میلیاردتومان عوارض آلایندگی پارسال ما، امسال صفر شده و درآمد صدور پروانه ساختمانی شدیدا کاهش یافته، 300 میلیون تومان باقی مانده ایرانجوان نیز مشمول زمان شده است.

 

با این حال اعضای شورا بر دیدگاه خود اصرار داشتند که به تیم بوشهری قول اخلاقی برای این کمک داده شده و آنها روی این مبلغ برنامه ریزی کرده اند، اما شهردار نیز یادآور می شد که درآمد و بودجه شهرداری کاهش داشته و در این شرایط اولویت با پرداخت حقوق و وظایف ذاتی شهرداری است.

 

نهایتا نصرتی نایب رییس شورای شهر از چارکی معاون مالی اداری شهرداری بوشهر خواست تا ضمن بررسی شرایط، این هفته برنامه زمان بندی برای کمک باقی مانده به تیم ایرانجوان ارائه شود.

 

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: برخی معتقدند در شرایطی که تاکیدات شورانشینان برای کمک به تیم های ورزشی اغلب با کارکرد تبلیغاتی و انتخاباتی صورت می گیرد، باشگاهی نظیر ایرانجوان با مدیریتی مطلوب و بدون نگاه سودجویانه شخصی، می تواند سرمایه های خود (نظیر زمین هایی که در نقاط مناسب شهر دارد) تبدیل به احسن کرده و اعتبار ماندگاری برای شرکت در مسابقات داشته باشد.






نظـــرات شمـــا