کد خبر: 38980
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 15:14   17 May 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می گوید تصمیمی که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و سایر مسئولان اتخاذ شده، باید توسط تمامی باشگاه ها تمکین شود.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در رابطه با آغاز رقابت های لیگ برتر، اینطور واکنش نشان داد و گفت: قبلا اعلام کردیم که هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد، چون یک باشگاه حرفه ای هستیم، باید تمکین کنیم. به هر حال اولویت اصلی سلامت افراد جامعه و بازیکنان است و بعد فوتبال. حالا سعی می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی بازی ها را برگزار کنیم.

 

او با اشاره به تصمیم ستادملی کرونا که در ادامه بازی های لیگ با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است، اضافه کرد: در بحث سلامتی ما تصمیم گیر نیستیم و ستاد کرونا تصمیم می گیرد و همه تیم ها موظف هستند تمکین کنند.

 

او سپس با اشاره به افرادی که در سفر برای انجام بازی ها هستند اشاره کرد و یادآور شد: تیمی که می خواهد اعزام بشود، حداقل 40 نفر می شود. این ها به هر حال باید به فرودگاه بروند، تاکسی و اتوبوس سوار شوند، به رستوران می روند و مسیرشان به خیلی از مکان های عمومی دیگر می خورد؛ با این شرایط فکر می کنم کمترین خطر در جریان بازی وجود داشته باشد. به هر حال در مسیر رفت و برگشت ممکن است آلودگی اتفاق بیفتد. به هر حال اما تصمیمی که گرفته شده که حکمیت دارد و هیچ تیمی نمی تواند تبعیت نکند.

 

از مسیگر در رابطه با شرایط جدید برگزاری بازی ها پرسیدیم و اینکه تحت پروتکل های بهداشتی ای که قرار است به زودی اعلام شود، به احتمال زیاد هزینه های باشگاه ها بالاتر از سابق خواهد بود. مدیرعامل باشگاه شاهین با اشاره به اینکه مسئولان تصمیم ساز باید در تصمیم گیری ها به این مسئله و افزایش هزینه باشگاه ها توجه ویژه ای داشته باشند، افزود: این تصمیم گرفته شده و باید پروتکل های مناسبی هم داشته باشد، تا این اتفاق برای باشگاه ها نیفتد و هزینه های ما خیلی نشود. این ها را هم باید در نظر بگیرند. وقتی بودجه را قبل از شروع فصل می بندید، همه چیز را پیش بینی می کنید. از هزینه قراردادها تا هزینه ایاب و ذهاب. به نظرم باید راهکاری بدهند که هزینه ها زیاد نشود.

 

حرف های پایانی سعید مسیگر در رابطه با خارجی های این تیم بود که سرمربی کروات این تیم یعنی میشو کریستوویچ را هم شامل می شود که او تاکید کرد: نامه نگاری ها برای بازگشت خارجی های ما آغاز شده و به زودی آنها به ایران بازخواهند گشت.






نظـــرات شمـــا