کد خبر: 42491
تاریخ انتشار: جمعه 4 مهر 1399 - 21:45   25 September 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ هافبک – مهاجم استقلال می‌گوید با هماهنگی مسئولان باشگاه و بعد از صحبت با نامجو مطلق و نصرالله عبداللهی به ایران برگشته است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، بعد از پایان دیدار استقلال و الاهلی عربستان علی دشتی هافبک این تیم با ترک اردوی آبی ها همراه با اعضای تیم شهرخودرو به ایران برگشت. ترک اردوی استقلال توسط علی دشتی حواشی ای را برای این بازیکن به وجود آورده اما او معتقد است بعد از هماهنگی با مسئولان باشگاه دوحه را ترک کرده است.

 

دشتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط خودش بیان کرد:‌ فکر می‌کنم باید برخی مسائل را توضیح بدهم تا سوءتفاهم ها از بین برود. واقعیت این است که از ابتدا اصلا قرار نبود من همراه اعضای تیم به قطر بروم چون تقریبا کارم برای جدایی از استقلال تمام شده بود. منتهی از باشگاه و آقای نامجومطلق با من تماس گرفتند و خواستند با توجه به اینکه تیم با کمبود بازیکن مواجه است در دور گروهی همراه استقلال باشم و بعد از آن قراردادم را فسخ کنم. 

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه من حتی تیم بعدی ام را هم انتخاب کرده بودم پذیرفتم در دور گروهی لیگ قهرمانان کنار استقلال باشم. می‌خواستم کنار تیم باشم تا اگر کمکی از دستم برمی‌آید انجام بدهم. بعد از آنها دور گروهی تمام شد، طبق قول و قراری که گذاشته بودیم هم اردو را ترک کردم و هیچ مساله دیگری در میان نیست.

 

هافبک استقلال درباره اینکه گفته می‌شود ترک اردو توسط خودش باعث ناراحتی مسئولان استقلال شده،‌ گفت:‌من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. چون قبل از ترک اردو با آقای نامجومطلق و آقای عبداللهی سرپرست تیم صحبت کردم و گفتم که طبق قول و قرارمان به تهران می‌روم. البته آنها خواستند که بمانم اما ناراحتی ای در میان نبود. 

 

دشتی همچنین گفت: من قبل از اینکه به قطر برویم از مدیریت باشگاه نامه رضایتنامه را گرفته بودم و مشکلی برای فسخ قراردادم وجود نداشت. منتهی به خاطر آقامجید و هواداران استقلال حاضر شدم به قطر بروم. فکر نمی‌کنم هیچ بازیکن دیگری چنین کاری انجام بدهد. من حتی تیم بعدی ام را هم انتخاب کردم و اگر خدای ناکرده در ترکیب استقلال مصدوم می‌شدم شاید قرارداد بعدی ام نیز به مشکل می‌خورد اما به خاطر هواداران این کار را انجام دادم و به قطر رفتم.

 

وی افزود:‌فردا به باشگاه استقلال می‌روم تا طبق قول و قرارمان قراردادم را فسخ کنم. برای اینکه قراردادم فسخ شود، حتی از طلب 400 میلیونی ام هم می‌گذرم.

 

دشتی در پایان گفت:‌بازهم تاکید می‌کنم که هرگز بدون اجازه اردوی استقلال را ترک نکردم و مسئولان را در جریان گذاشته بودم. قول و قرار ما این بود که بعد از دور گروهی به تهران برگردم و من نیز همین موضوع را اجرا کردم.






نظـــرات شمـــا