کد خبر: 45771
تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آذر 1399 - 21:20   24 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

روز گذشته مسابقاتی بین مددجویان در ندامتگاه مرکزی شهر بوشهر برگزار گردید  که در پایان  مسابقات ,هر رشته  قهرمان خود را شناخت.

به گزارش ورزش بوشهر؛ مسابقات که با همکاری هیات ورزشهای همگانی استان  و تربیت بدنی زندان مرکزی بوشهر انجام پذیرفت , مددجویان ندامتگاه مرکزی بوشهر  در رشته های فوتبال دستی, شطرنج و دارت , با هم به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود  از طرف هیات ورزشهای همگانی استان و  توسط آقای حیدری معاون محترم ندامتگاه  و آقای کرامت الله.. شولی فرد دبیر ورزشهای همگانی  به قهرمانان مددجو  اهدا گردید.

 

قبل از اهدا جوایز نیز اقایان حیدری و شولی فرد , دبیر هیات ورزشهای همگانی برای ورزشکاران  که در مسابقات حضور  داشتند چند کلامی سخنرانی و برای تک تک آن عزیران   آرزوی موفقیت  کردند .

 

شایان به ذکر میباشد که زندان مرکزی بوشهر با داشتن زیر ساختهای خوب ورزشی و داشتن اماکن استاندارد و با کیفیت در ضمیمه ی  ورزش در رشتهای فوتسال .مینی فوتبال چمنی ,دارت, بدنسازی,والیبال, ورزش زورخانه ای, تنیس روی میز,شطرنج و... برای مددجویان خود ,شرایط بسیار خوبی را برای تندرستی این عزیزان  فراهم نموده که با تخصیص بودجه مناسب و نگاه حرفه ای به این امر ,میتوان شاهد ظهور ورزشکاران بسیار خوبی در سطح  چه استان و چه کشوری باشیم که پس از رهایی از بند میتوانند برای خود و شهر وحتی کشور افتخار افرینی کسب کنند و دیگر شاهد بازگشت این افراد بسوی ناهنجاریهای اجتماعی نباشیم.

 

در پایان نیر از طرف دبیر هیات ورزشهای همگانی لوح تقدیری به آقای صغیری بپاس زحماتی که در عرصه ورزش ندامتگاه انجام میدهد اهدا گردید,

 

باید در جهت برگزاری این نوع مسابقات باید تشکر ویژه ای داشته باشیم از سرپرست اداره کل زندانهای استان و همچنین روابط عمومی و تربیت بدنی اداره کل زندانها و شخص آقای صغیری مسئول تربیت بدنی ندامتگاه مرکزی بوشهر , در جهت برگزاری چنین مسابقاتی و امید میباشد که این مسابقات در طیف گسترده تری برگزار گردد.

 

گزارش:کریم زنگنه

        






نظـــرات شمـــا