کد خبر: 45792
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 آذر 1399 - 19:30   29 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در هفته دوم رقابت های لیگ یک از داوری های لیگ یک گلایه کرد.

به گزارش "ورزش بوشهر"، محمد نصرتی بعد از کسب برتری دو بر یک تیمش مقابل رایکا بابل گفت: بعد از برد هفته اول تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا بازی دوم بازهم نفراتی را به جمع تیم مان اضافه کردیم. ما برای اولین بازی خانگی خود برنامه های زیادی داشتیم و خوشبختانه بازیکنان ما در طول بازی به خوبی موفق به اجرای آن شدند.


وی ادامه داد: ما در جریان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم. حریف ما صرفا برای کسب تساوی به میدان آماده بود و با ارایه بازی بسته تنها دلخوش به ضد حملات بود و همین کار ما را سخت کرده بود. 


نصرتی درباره گلزنی تیمش در لحظات پایانی برای دومین هفته متوالی گفت: ما بازیکنان خود را برای یک فصل سخت و دشوار آماده کرده ایم و جنگیدن تا ثانیه های آخر بازی برای همه تیم یک نکلیف مشترک است. ما علی رغم بازی دفاعی حریف و سوت های بیش از حد داور تا لحظه آخر ناامید نشدیم و خوشبختانه مزد بازی جسورانه خود را گرفتیم.


سرمربی تیم پارس جنوبی جم با انتقاد از داوری های لیگ یک تصریح کرد: ما هفته گذشته بازی را بردیم ولی واقعا داوری بسیار پر ایراد بود و بارها تیم ما را به دردسر انداخت. در بازی امروز نیز داور بازی با سوت های بیش از حد جریان بازی را بارها قطع می کرد و سرعت بازی ما را می گرفت. این موضوع روی تمرکز تیم ما اثر منفی داشت.


در نصرتبی درباره کارت زردی که از داور دریافت کرد اظهار داشت: واقعا توقع ندارید وقتی تیم ما سراپا حمله است و داور با سوت های بی مورد هر صحنه ای را به سود حریف خطا اعلام می کند، اعتراض نکنم. انصافا بعضی سوت ها رو مغزمان بود و در نهایت من نیز از لطف ایشان بی نصیب نماندم!






نظـــرات شمـــا