کد خبر: 4743
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1396 - 22:00   10 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: جدال حساس و شش امتیازی ایرانجوان بوشهر و آلومینیوم اراک از هفته هشتم لیگ دسته اول کشور به تساوی انجامید.

ایرانجوان بوشهر 2

حمیدرضا نادری"23" - اویس کرد جهان "28"

 

آلومینیوم اراک 2

میثم آقایی" 47" - بهادر عبدی "66"

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ ایرانجوان که هفته هاست رنگ برد را به خود ندیده در این هفته هم ناکام ماند. شاگردان دلگرم بازی را پر انرژی و دریده شروع کردند و موفق شدند تیم مهمان را تا روی خط جریمه خودی به عقب برانند و چند موقعیت خوب را خلق کنند. ایرانجوان با اینکه بازی پرفشاری را شروع کرده بود برای دقایقی آرام گرفت و باعث شد حریف تک حمله هایی طراحی کند. که روی یک صحنه حرکت زیبای منصور تنهایی باعث شد که تیر دروازه ایرانجوان به لرزه در بیاید. بازی در حالی که متعادل دنبال می شد ایرانجوان روی یک ضد حمله برق آسا توسط حمدیرضا نادری بازیکن بومی و جوان این تیم با فراری دیدنی توپ را به تور دروازه آلومینیوم چسباند. تا کمی استرس از ساق های ایرانجوانی ها دور شود. در حالی که هر دو تیم دقایق بعد از گل را سردرگم سپری می کردند سجاد فیض الهی روی یک حرکت انفرادی موفق به گرفتن پنالتی شد تا اویس کردجهان گل دوم ایرانجوان را به ثمر برساند. بعد از این دو گل ایرانجوان تا روی خط هجده خودی عقب نشست و دقایقی را به دفاع و بعضا ضد حملات پراکنده ای ترتیب داد تا نیمه اول با همین دو گل به سود ایرانجوان خاتمه یابد.

در نیمه دوم کاملا بازی برخلاف نیمه اول دنبال شد و اراکی ها با پرس شدید بدنبال جبران بودند که روی یکی از همین پرس ها و اشتباه مرگبار سجاد مشایخ، مهاجم آلومینیوم میثم آقایی تازه وارد توپ را از مشایخ قاپید و با دریبل دروزاه بان ایرانجوان گل اول مهمان را در همان دقایق ابتدائی نیمه دوم به ثمر رساند. بعد از این گل آنچه خیلی مشهود بود کلافگی و سردرگمی نیمکت و بازیکنان ایرانجوان بود که باعث شد جسارت اراکی ها برای رسیدن به گل تساوی بیشتر شود. بعد از این گل دلگرم خیلی زود دست به تغییر زد و حسین کاظمی هافبک دفاعی را بجای مهاجم خود سجاد فیض الهی وارد زمین کرد. تعویض دوم ایرانجوان هم جالب بود خروج میثم خداشناس هافبک دونده و یکی از بهترین های این تیم و ورود صادق گشنی هافبکی که بیشتر ظریف بازی می کند تا تخریبی! با این دو تعویض میانه میدان بیشتر در اختیار تیم مهمان گذاشته شد. و ایرانجوان در خانه کلا به فاز دفاعی رفت! تا دلگرم بدنبال حفظ برتری شکننده تیمش باشد. این دقایق که با حاکمیت آلومینیوم دنبال می شد تا فستیوالی از موقعیتهای خوب برای تیم مهمان شاهد باشیم. تا اینکه  بهادر عبدی با تجربه روی یک ارسال و شلوغی جلوی دروازه ایرانجوان گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. تا ایرانجوان به همین سادگی هر چه در نیمه اول کاشته بود رشته شود. بعد از این گل دلگرم دست به تعویض سوم خود زد و عباس چاپی سرعتی که به فضا احتیاج دارد که خصوصیات و موثر بودن خود را نشان دهد بجای حمیدرضا نادری خسته وارد زمین کرد. ایرانجوان در دقایق بعد از گل تساوی بی هدف و احساسی نشان می داد و تنها بر روی حرکات انفرادی حملات دست و پا شکسته ای را ترتیب می داد. و اراکی ها هم سعی در کنترل بازی و نگه داشتن بازی در میانه بودند تاکتیکی که بخوبی از سوی شاگردان حامد بصیری مربی بازیکن این تیم اجرا می شد. تا اینکه ایرانجوان در وقتهای تلف شده روی به ارسال های مستقیم آورد یک بار هم کاشته کردجهان به تیر اراکی ها خورد تا اینکه روی یکی از همین ارسال ها توپ به تور رسید اما داور آنرا مردود اعلام کرد. گویا مهاجم ایرانجوان با دست توپ را وارد دروازه کرده بود. تا این دیدار شش امتیازی با تقسیم امتیازات و ادامه نگون بختی ایرانجوان پایان یابد. با این تسای چراغ های امید در آینده برای قرمزهای بوشهری کم سوتر از قبل شد.

 

ترکیب ایرانجوان بوشهر:

وحید اصغرزاده-محمد طارمی-رضا حسن زاده پورقلایی-سجاد فیض الهی(حسین کاظمی"58")-حمیدرضا نادری(عباس چاپی"78")-علی بیگدلی-حمداله ابدام-مسعود نظرزاده-سجاد مشایخ-اویس کردجهان-میثم خداشناس(صادق گشنی"60")

سرمربی: غلامرضا دلگرم

 

ترکیب آلومینیوم اراک:

محمدرضا قویدل-ابوالفضل قربانی-میلاد رخشان-احمد عربزاد(میثم آقایی"45+2")-فردین عابدینی-حسین احمدلو-ابوالفضل کمانی-بهادر عبدی(حامد بصیری"84")-ایمان رئیسی نسب-میلاد احمدی(مهدی خلج"79")-منصور تنهایی

مربی:

امین پناهی

 






نظـــرات شمـــا