کد خبر: 4750
تاریخ انتشار: پنج شنبه 20 مهر 1396 - 23:00   12 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ورزش بوشهر: از سوی کمیته تعیین وضعیت حکم مربوط به پرونده شکایت باشگاه شاهین شهرداری صادر شد. و باشگاه ایرانجوان بوشهر و میلاد شعبانلو با حکمی سنگین روبرو شدند.

به گزارش ورزش بوشهر؛ کمیته تعیین وضعیت حکم مربوط به شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر صادر کرد. میلاد شعبانلو به دلیل بستن قرارداد همزمان با دو باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان بوشهر مبلغ 45 میلیون تومان جریمه شد. باشگاه ایرانجوان نیز به دلیل تحریک بازیکنی که با باشگاه دیگری قرارداد دارد و بستن قرارداد با آن، مبلغ 45 میلیون تومان جریمه نقدی و همچنین محروم از دو پنجره نقل و انتقالاتی شد. این حکم به هیات فوتبال ابلاغ و هیات نیز دو باشگاه مربوطه و بازیکن اطلاع داده است. در این حکم فرصت یک هفته ای مبنی بر اعتراض نسبت به رأی صادر شده و رفتن پرونده به کمیته استیناف وجود دارد.

 

گفتنی است در همان روز اول از سوی هیات فوتبال به بازیکن و به اصطلاح مدیربرنامه های وی! و همچنین مدیرعامل و برخی از پیشکسوتان و عوامل باشگاه ایرانجوان هشدارهای لازم داده شده بود و از قانونی که قبل از این ماجرا و نزدیک به سه ماه پیش تصویب و به هیاتها ابلاغ شده بود اطلاع رسانی شده بود. و کاملا این روزها پیش بینی شده بود اما چرا مدیران این تیم با اطلاع کامل از قانون دست به چنین اشتباه غیرقابل جبرانی زده اند جای بسی سوال دارد!

 

این پرونده نکته جالبی هم داشته است و آنهم شکایتی بوده که ایرانجوانی ها از باشگاه شاهین کرده بودند. شکایتی که در هفته گذشته باتوجه به اینکه مسئولین باشگاه ایرانجوان از چنین حکمی اطلاع پیدا می کنند به ناچار صرفنظر می کنند تا بلکه راه فراری پیدا شود.

 

ایرانجوانی ها حتی در این هفته به ملاقات بهروزیان فرد هم رفته بودند و دست به دامان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان شدند بلکه او کاری کند، بهروزیان هم قول حل کردن این موضوع را می دهد. اما در حال حاضر رأی مذکورصادر شده است. و کمتر امیدی به حل این ماجرا باشد.

 

با این حکم باشگاه ایرانجوان بوشهر در بدترین چالش تاریخ هفتاد ساله خود قرار گرفت. چالشی که می تواند این باشگاه را رسما وارد سراشیبی نابودی کند.






نظـــرات شمـــا